حسین احمدی خبرنگار روزنامه قدس با کسب دو رتبه در بخش های گزارش و تیتر، برگزیده جشنواره «کارزار رسانه و اعتیاد» در مازندران شد.

خبرنگار قدس برگزیده جشنواره «رسانه و اعتیاد» شد

به گزارش قدس آنلاین، در آیین اختتامیه این جشنواره که در زمینه پیشگیری از اعتیاد و با حضور مدیران و اهالی رسانه در استانداری مازندران برگزار شد، از نفرات برگزیده تجلیل گردید.
در این رخداد رسانه‌ای که با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و خانه مطبوعات استان برگزار شد، «حسین احمدی» خبرنگار روزنامه قدس توانست رتبه اول بخش «تیتر» و رتبه دوم بخش «گزارش» را کسب و لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را از آن خود کند.

 نگاه مان به رسانه، زینتی و شعاری نیست

استاندار مازندران در این مراسم ضمن قدردانی از اهالی رسانه در راستای تولید آثار رسانه‌ای در راستای پیشگیری از اعتیاد و آگاه‌سازی جامعه گفت: رسانه‌ها باید موضوع مواد مخدر را به صورت مستمر مدنظر قرار دهند.
احمد حسین زادگان ادامه داد: توجه به آسیب‌های ناشی از اعتیاد و آگاهی‌بخشی جامعه از نکات مهمی است که انتظار می رود همواره و در طول سال مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد و محدود به رویدادهای اینچنینی یا مناسبت‌هایی مانند هفته مبارزه با مواد مخدر نباشد.
وی افزود: نگاهمان به رسانه در کمک به حل مسائل اجتماعی و فرهنگ سازی هرگز زینتی و شعاری نیست و همواره یکی از اولویت‌های ما پیوست رسانه‌ای در همه بخش‌های اجتماعی است.

رسانه ها توجه ویژه ای به آسیب‌های اجتماعی داشته باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در این مراسم گفت: نخستین بار است که در استان یک مسابقه رسانه‌ای ویژه پیشگیری از اعتیاد و با هدف تولید محتوا در این حوزه برگزار می‌شود و امیدواریم که این اقدام بهانه‌ای شود تا اصحاب رسانه توجه خود را بیشتر معطوف به تولید محتوا در حوزه آسیب‌های اعتیاد و پیشگیری از آن کنند.
عباس زارع افزود: بنا به دلایل متعدد میزان نفوذ رسانه‌های رسمی در جامعه نسبت به گذشته کاهش یافته و مردم عمدتا با رسانه‌های مجازی در ارتباطند. با این وجود رسانه‌های رسمی با تولید محتوای کیفی همچنان مهم‌ترین منابع خبری و اطلاعاتی محسوب می‌شوند.

گفتنی است: حسین احمدی خبرنگار روزنامه قدس طی ۲۵ سال فعالیت مطبوعاتی موفق به کسب بیش از ۲۵ جایزه مطبوعاتی در جشنواره های متعدد رسانه ای شد که از این میان ۷ جایزه، ملی است. وی همچنین برگزیده ۸ دوره متوالی جشنواره مطبوعات مازندران است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.