استانداری خراسان رضوی محور فعالیت‌های ستاد خدمات سفر این استان را در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) و ایام پایانی ماه صفر، فعالیتهای فرهنگی، تبلیغی و فضاسازی شهری تعیین کرد.

فضاسازی شهری آخر صفر محور فعالیت ستاد خدمات سفر خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی امروز در جلسه تخصصی ستاد خدمات سفر استان، ویژه دهه پایانی صفر گفت: ضرورت بزرگداشت این ایام می طلبد که کمیته‌های تبلیغی به خصوص کمیته فرهنگی و خدمات شهری نسبت به فضاسازی مطلوب و هدفمند شهر اقدام کنند.

محمدصادق براتی افزود: البته بازدیدهای مشترک کمیته‌ها در زمینه رعایت و کنترل پروتکل‌های بهداشتی عملیاتی می شود تا بتوان خدمات مطلوبی را مطابق دستورالعمل های بهداشتی به مجاوران و زائرین اهل بیت عصمت و طهارت ارائه کرد.
وی برنامه ریزی برای بازگشت زائران از مشهد را از اهم مسائل دانست و با اشاره به اهمیت تولید محتوای فرهنگی و هنری برای انتقال مفاهیم ارزشمند و والای تشیع علوی در این ایام، بر ضرورت تولید این محصولات توسط دستگاه‌های فرهنگی تاکید کرد.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که با خروج از بحران کرونا، در آینده نزدیک مشهد بتواند به نحو مطلوب تری در خدمت زائران و عاشقان اهل بیت (ع) باشد.
مسوولان راهداری خراسان رضوی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از ارسال درخواست کمک برای تامین ناوگان مسافربری مورد نیاز از دیگر استانها به منظور برنامه ریزی بازگشت بی دغدغه زائران امام رضا(ع) پس از تعطیلات پایان ماه صفر، خبر دادند.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.