فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:طی یک سال گذشته ۳۴ تن انواع مواد مخدر کشف و ۲۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و برخورد با اراذل و اوباش نیز با جدیت پیگیری شد.

انهدام ۲۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد کاظم تقوی امروز در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خراسان رضوی اظهار کرد: عرصه‌های اجتماعی، کانون فعالیت دشمنان است اما با هوشیاری، به دشمنان اجازه هیچ مانوری را نمی‌دهیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: با شیوع ویروس کرونا طی ۲۰ ماه گذشته تهدیداتی وجود داشت اما پرسنل در این سنگر هم به خوبی ماموریت‌های خود را به انجام رساندند و بیش از ۱۰ نفر از پرسنل در این مدت به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در اجرای منویات رهبری در مانور همدلی نیز حضوری فعال داشت، عنوان کرد: بیش از ۶ مرحله رزمایش همدلی در خراسان رضوی اجرا شد.

سردار تقوی با اشاره به حماسه انتخابات ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: در عرصه انتخابات هم با تلاش نیروهای بصیر نظامی و انتظامی در کنار سایر نیروها، حماسه خلق شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: امروز نیروی انتظامی در سایه ولایت در نوک پیکان ماموریت‌هاست و تلاش می‌شود ماموریت‌های نظامی و انتظامی از مرزها تا شهرها با همه فراز و نشیب‌ها به سرانجام برسد.

تقوی از پاسخگویی به  پنج میلیون تماس تلفنی  با پلیس خراسان رضوی طی یک سال گذشته در بخش خدمات امدادی، انتظامی و قضایی خبر داد و گفت: همچنین طی این مدت ۳۴ تن انواع مواد مخدر کشف و ۲۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و برخورد با اراذل و اوباش نیز با جدیت پیگیری شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه در مرزها نیز با همکاری ارتش و سپاه، به صورت مقتدر حضور داریم و در حفظ امنیت مرزها جانانه ایستاده‌ایم، افزود: در همه عرصه‌ها و در اجرای فرامین رهبری از همه ارزش‌های نظام پاسداری و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.