رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: ۱۰ هزار و ۵۷۲ زندانی در سراسر زندانهای کشور مشغول فعالیت در رشته باستانی و کشتی پهلوانی هستند.

بیش از ۱۰هزار و ۵۰۰ زندانی ایران در رشته ورزش باستانی فعالیت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، محمد مهدی حاج مهدی امروز  در آیین افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی زندانیان کشور در مشهد افزود: دوره مقدماتی مسابقات زورخانه ای زندانیان کشور با حضور ۶ هزار و ۶۰۰ زندانی در خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

وی ادامه داد: توسعه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی از جمله سفارشات حجت الاسلام پناهیان به سازمان زندانهاست که اکنون به آن توصیه عمل شد.

رییس سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی گفت: ورزش زورخانه ای و باستانی حتما می تواند ما را بیشتر کمک کند، تواضع و مدد گرفتن و ذکر دائم امام علی(ع) می تواند ما را کمک کند تا گود زورخانه، سکوی پرواز و پنجره رهایی برای همه مددجویان باشد.

حاج مهدی افزود: در طول زندگی باید یا از آموزگار و یا از روزگار یاد بگیریم و راه فراری از این آموزشها نیست البته باید در و دیوار و فضای زندان را به عنوان معلمان صادق زندانیان محسوب کرد.  

وی ادامه داد: از این که برگزاری مسابقات در جوار مرقد حضرت رضا(ع) انجام می شود خوشحالیم و از ایشان مدد می گیریم که مشمول عنایت ویژه آن حضرت باشیم.

چهارمین دوره مسابقات ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی زندانیان کشور یادبود شهید پهلوان ابراهیم هادی با حضور ۲۱۰ زندانی از ۲۸ استان کشور امروز چهارشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد آغاز شد و فردا نیز تیم های قهرمان مشخص می شوند.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.