در آخرین هفته مهر قیمت ارز و سکه برخلاف هفته گذشته افزایش یافت و شاخص بورس نیز اندکی رشد کرد.

بازار طلا داغ شد/ رشد لاک پشتی شاخص بورس در هفته آخر مهر

به گزارش قدس آنلاین، ارز و سکه در آخرین هفته مهر ۱۴۰۰ افزایش اندکی را  در قیمت تجربه کردند و این تغییرات چشمگیر نبود، از طرف دیگر برخلاف پیش بینی ها بازار سرمایه نیز رشد قابل توجهی در این هفته نداشت اما به طور کلی نسبت به هفته قبل روند مثبت بود.

شاخص کل بورس تهران، در اولین روز هفته (شنبه ۲۴ مهرماه)  در ابتدای معاملات با رشد ۸ هزار و ۶۲۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحدی قرار گرفت.فولاد، فملی و شستا سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص بورس بوده اند که در آخرین روز معاملات این هفته شاخص کل   در ابتدای معاملات با رشد ۴۲  واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد قرار گرفت.

شما می توانید با استفاده از نمودار زیر روند بازار سرمایه را در این هفته مشاهده کنید.

خبرهای منفی بورس را  سرگردان کرد/ مقاومت نرخ ارز متوقف شد

تغییر اندک نرخ دلار و یورو در آخرین هفته مهر ۱۴۰۰

نرخ ارز در اخرین هفته مهر روند صعودی بود اما میزان آن چشمگیر نبود به طوری که دلار با افزایش ۶۳ تومانی از قیمت  هزار و ۶۲۷ تومان به مبلغ ۲۶ هزار و ۶۹۰ تومان رسید همچنین یورو با افزایش ۳۹۵ تومانی از قیمت ۳۰ هزار و ۵۶۱ تومان به ۳۰ هزار و ۹۵۶ تومان رسید. 

نمودار زیر روند نرخ دلار را در این هفته نشان می دهد.

دلار

 کاهش ناچیز قیمت سکه در چهارمین هفته مهر 

قیمت سکه و طلا همسو با نرخ ارز از روندی مثبت برخوردار بود که البته میزان آن اندک بود به طوری که سکه طرح جدید با افزایش ۴۰ هزار تومانی از قیمت ۱۱ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان به مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان رسید و  هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایش ۷ هزار تومانی از قیمت یک میلیون و ۱۳۸ هزار تومان به یک میلیون و ۱۴۵ هزار تومان صعود کرد.

شما می توانید با استفاده از نمودار زیر روند نرخ سکه را در چهارمین هفته مهر مشاهده کنید.

سکه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.