کارشناس پیش‌بین اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: بررسی نقشه‌های ماهواره‌ای نشانگر آن است که از صبح فردا - چهارشنبه- با افزایش ابرناکی هوا، بارش باران نیز مناطق وسیعی از استان را فرامی‌گیرد که این بارش در نقاط کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود.

بارش‌های پاییزی مهمان خراسان رضوی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، آذر رضایی پور گفت: امروز هوای استان دارای جوی پایدار خواهد بود اما از نیمه شب سه شنبه و اوایل صبح چهارشنبه با ورود سامانه ای ناپایدار، ابرناکی، افزایش ابر، افزایش وزش باد و بارندگی برای استان پیش بینی می شود که این بارش بویژه نیمه شمالی به شکل باران و نیز برف خواهد بود.

وی افزود: از روز پنجشنبه ساکنان استان تشکیل مه و کاهش میزان دید را در اکثر نقاط شاهد خواهند بود و از آن پس مناطق مختلف استان کاهش محسوس دما را تجربه خواهند کرد.

رضایی‌پور وضعیت دمایی شهر مشهد در شبانه روز گذشته را بین ۵ تا ۱۹ درجه سانتیگراد عنوان کرد و گفت: حداکثر دمای امروز شهر مشهد نیز به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد که نسبت به دیروز سه درجه سردتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان باخرز با صفر درجه و سبزوار با ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان بوده‌اند و بیشترین سرعت وزش باد نیز از سبزوار با ۴۳ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.