«ارتش دزدان» زک اسنایدر تنها در دو روز به فیلم شماره یک نتفلیکس در بیش از ۹۰ کشور تبدیل شد.

 «ارتش دزدان» زک اسنایدر اولین فیلم نتفلیکس شد

به گزارش قدس آنلاین، «ارتش دزدان» فیلم جدید زک اسنایدر در حال حاضر، فیلم شماره یک پلتفرم اینترنتی نتفلیکس در ۹۰ کشور جهان است.

این فیلم کمدی با موضوع سرقت، جمعه هفته گذشته در این سرویس استریم منتشر شد و به عنوان پیش‌درآمدی برای «ارتش مردگان» محصول اخیر این کارگردان محسوب می‌شود.

در این فیلم، ماتیاس شویفر دوباره در نقش خود تحت عنوان لودویگ دیتر، متخصص باز کردن گاوصندوق ظاهر شده است و اگرچه داستان فیلم در دنیای «ارتش مردگان» می‌گذرد؛ آخرین فیلم اسنایدر هیچ زامبی‌ را در خود ندارد.

در حالی که زک اسنایدر نویسندگی و کارگردانی «ارتش مردگان» را به صورت همزمان بر عهده داشت، وظیفه کارگردانی «ارتش دزدان» را به شویفر سپرده است. شویفر در تهیه‌کنندگی این کار نیز به اسنایدر کمک کرده است.

این فیلم تا کنون با استقبال عمومی مثبت منتقدان مواجه شده است و منتقدان از بازی‌های بازیگران و موسیقی ساخته شده توسط هانس زیمر تمجید کرده‌اند.

«ارتش دزدان»، فیلم جدید اسنایدر در حال حاضر در بین ۱۰ فیلم برتر روز آمریکا نیز قرار گرفته است. این فیلم توانست برای گرفتن رتبه یک، عنوان‌های محبوبی از جمله «تو» و «بازی مرکب» را کنار بزند. البته حدود پنج ماه قبل که «ارتش مردگان» روی این پلتفرم به نمایش گذاشته شده بود، این فیلم تبدیل به شماره یک نتفلیکس شد، اما موفقیت این دو فیلم ثابت می‌کند که هنوز هم بینندگان ذوق دیدن فیلم‌هایی با موضوع سرقت را دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.