۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
کد خبر: 777411

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: سطح جاده‌های این استان لغزنده و یخ‌زده است لذا رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و تجهیزات زمستانی حرکت کنند.

جاده‌های خراسان رضوی لغزنده‌ است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین میش‌مست  افزود: گرچه بارش برف و باران دیشب در تمام مسیرهای جاده‌ای خراسان رضوی جریان داشت اما امروز ۲۶ آبان ماه بارندگی در این مسیرها گزارش نشده‌ است.

وی ادامه داد: مسیر بردسکن به سبزوار دیشب در پی کولاک برف و یخ‌زدگی جاده مسدود و به همین خاطر حرکت خودروهای تریلی و کشنده در مسیر درگز به قوچان ممنوع شد. 

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: امروز این مسیرها با مساعد شدن شرایط جوی باز شده و حرکت خودروها در آنها جریان دارد. 

وی همچنین به سوانح اخیر جاده‌ای در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته دو فقره تصادف منجر به فوت با سه جانباخته، پنج فقره تصادف جرحی با ۱۲ مصدوم و چهار فقره تصادف خسارتی در مسیرهای جاده‌ای این استان رخ داد. 

سرهنگ میش‌مست افزود: هم‌اینک وضعیت ترافیک خودروها در مسیر آزادراه شهید شوشتری، مشهد به چناران و مشهد به فریمان نیمه‌سنگین و پرحجم است. 

بارش در خراسان رضوی با توجه به ابرناکی صبح دیروز آسمان ابتدا به صورت رگبار همراه با رعد و برق از دیشب آغاز شد و در ادامه ظرف روزهای آتی به بارش مداوم باران و برف در مناطق سردسیر به همراه کولاک خواهد انجامید. 

بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی این وضعیت جوی تا روز شنبه ۲۹ آبان ماه جاری در این استان ادامه خواهد یافت. 

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.