مسوول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۵۷۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند.

۵۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد پهلوان افزود: حدود ۴۰۰ نفر از این تعداد در بیمارستانهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی تحت درمان هستند.
وی ادامه داد: از بیماران بستری شده در بیمارستانهای خراسان رضوی ۱۵۴ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای استان بستری هستند.

مسوول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تعداد بستری‌شدگان روزانه در خراسان رضوی نوسان دارد گفت: دیروز ۱۷۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شدند و بیشترین تعداد بستری شدگان روزانه طی ۱۰ روز گذشته ۲۱۸ نفر بوده است.  

۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام نیز بقیه جمعیت این استان را زیرپوشش خدمات‌ بهداشتی و درمانی دارند.

بر اساس  آخرین گزارش  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۱۲۹ هزار و ۲۸۰ نفر رسید.

در این مدت چهار هزار و ۸۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند که ۷۲۴ نفر آنها بستری شده و مجموع بیماران کرونایی در کشور به ۶ میلیون و ۹۲ هزار و ۸۲۲ نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.