وزیر امور خارجه با اشاره به دیدارهای خود با مراجع عظام تقلید نوشت: تاکید همه این بزرگان بر تلاش برای استیفای حقوق ملت شریف ایران و حفظ عزت و کرامت کشور عزیزمان در همه تلاش‌های دیپلماتیک بود.

روایت وزیر امور خارجه از دیدارهای خود با مراجع تقلید

به گزارش قدس آنلاین، «حسین امیرعبدالهیان»‌ روز جمعه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: توفیق یافتم که ضمن تشرف به حرم حضرت معصومه(س) به دیدار مراجع عظام تقلید حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، جوادی آملی، نوری همدانی و سبحانی بروم و از محضر پربرکت ایشان بالاخص رهنمودها و دعای خیرشان برای خود و همکارانم بهره‌مند گردم.

وزیر امور خارجه در ادامه این پست اضافه کرد: تاکید همه این بزرگان بر تلاش برای استیفای حقوق ملت شریف ایران و حفظ عزت و کرامت کشور عزیزمان در همه تلاش‌های دیپلماتیک بود اما آنچه بیشتر از همه در بیانات برجسته‌تر می‌نمود توکل به خداوند متعال، توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و جایگاه «مردم»به عنوان عمود دین و نقطه اتکای مسوولان در مذاکرات و تعاملات بین‌المللی بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم ما در برهه‌های مختلف نشان داده‌اند که هم قوت قلب و هم عامل اساسی در حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی هستند و این کارنامه درخشان احساس مسوولیت و تعهد نسبت به حقوق آنها را دوچندان می‌کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.