مشهد- نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش های احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از ایران خودرو خراسان و پروژه تولید محصول جدید وانت آریسان بهبود یافته، توسعه این خودروساز را عامل مهمی برای توسعه منطقه و استان خراسان رضوی دانست.

روند حمایت مجلس از خودروسازان با گذشته تفاوت دارد

به گزارش روابط عمومی ایران خودرو خراسان؛ سید احسان قاضی زاده هاشمی با اشاره به پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در خصوص انتقال خط تولید وانت آریسان بهبود یافته گفت: بر اساس گزارش تیم مهندسی ایران خودرو، این محصول نسبت به نمونه قبلی خود، تغییرات عمده ای داشته و از منظر تاب آوری و قوای محرکه نیز ارتقا یافته است.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای و فعال‌سازی بخش قطعه‌سازی در جوار این شرکت، اشتغال غیر مستقیم قابل توجهی نیز در استان ایجاد خواهد شد که نرخ بیکاری منطقه و استان را  کاهش خواهد داد.

رییس فراکسیون محرومیت زدایی و گروه‌های جهادی مجلس شورای اسلامی، روند حمایت مجلس از خودروسازی را متفاوت از قبل دانست و تاکید کرد: قصد داریم خودروسازان را در اجرای برنامه های راهبردی و توسعه‌ای و در جهت توانمندسازی و توسعه محصولات حمایت کنیم.

مدیرعامل ایران‌خودرو خراسان نیز با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: به منظور تکمیل سبد محصولات، با پیگیری‌ها و تلاشی که انجام شد، تولید محصول جدید وانت آریسان بهبود یافته در ابتدای امسال به ایران خودرو خراسان واگذار شد و توانستیم در کم‌ترین زمان ممکن و با سرمایه گذاری لازم، این پروژه را اجرایی کنیم.

بیژن زاهدی فرد با بیان این‌که در حال حاضر وانت آریسان در مرحله تولید آزمایشی قرار داشته و نمونه‌هایی از آن تولید و برای انجام تست‌های کیفی به آزمایشگاه‌های خارج از کشور ارسال خواهد شد، اظهار امیدواری کرد، با دریافت مجوزهای لازم، در بهمن ماه امسال تولید انبوه این محصول آغاز شود و بتوانیم در سال آینده تولید آن را به حداکثر ظرفیت یعنی ۳۰ هزار دستگاه در سال برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.