رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: رسیدگی به مشکلات ۲۰ پروژه بزرگ دارای مشکل در دستور کار این کمیسیون است و مشکلات آنها در کمیته رفع موانع مدیریت شهری نیز بررسی شده‌ است.

۲۰ پروژه دارای مشکل در کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد در دست بررسی است

به گزارش قدس آنلاین، مجید دبیریان در نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: برخی از این پروژه‌ها قدمت بیش از ۲۵ سال دارند که تلاش می‌شود به سامان برسند.
وی ادامه داد: از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون ۲۳ نشست در کمیسیون اقتصادی این شورا برگزار شده‌ و نشستهای تخصصی نیز با نخبگان برای دستیابی به افق متعالی در مدیریت شهری تشکیل شده‌ است.

رییس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکتهای شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برخی با طرح ادعاهای غیرقانونی و توقعات برآورده نشدنی و نقدغیرمنصفانه شورا و مدیریت شهری قصد اختلاف افکنی دارند و با ایستادن کنار گود، به مدیریت شهری و مردم توهین می‌کنند.
وی افزود: این افراد به راهی می‌روند که برخی مدعیان شعارزده بی عمل در دوره‌های قبلی رفته بودند، جریان انقلابی آگاه و بیدار است و این تفرقه‌افکنی بیش از هرچیز دامن خودشان را خواهد گرفت.
دبیریان همچنین خطاب به شهردار مشهد گفت: نیفتادن در دام تعجیل خوب است و شهردار در این خصوص هوشیارانه عمل کرده اما در انتصابات با تکیه بر شایسته‌گزینی باید کمی تسریع شود.
وی افزود: همچنین شهردار باید در خصوص مشکلات انباشته شده شهرداری به مردم، کارشناسان و اهالی رسانه اطلاع رسانی کند، دانستن واقعیت حق مردم است، به عنوان نمونه یک فقره وام ۱۴۱ میلیون یورویی در سال ۹۱ اخذ شده اما تا کنون در پنج مرحله، پرداخت آن به تعویق افتاده‌ است.
تفریغ بودجه سال ۹۹ شهرداری مشهد از نظر منابع در حوزه عمومی و اقتصادی با مبلغ ۱۹۷ هزار و ۶۰۱ میلیارد ریال نسبت به اصلاح بودجه سال پیش از آن ۱۴ درصد افزایش دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.