مسئول روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی مشهد گفت: اساتید دانشکده دندانپزشکی مشهد به همراه دانشجویان این دانشکده در قالب اردوهای جهادی در جهت خدمت به محرومان در مناطق محروم و حاشیه شهر حضور یافته و خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می‌دهند.

 خدمات دندانپزشکی در حاشیه شهر مشهد گسترش می‌یابد

به گزارش قدس انلاین و به  نقل از وبدا، دکتر فاطمه خوراکیان مسئول روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی مشهد اظهار کرد: اساتید دانشکده دندانپزشکی مشهد به همراه دانشجویان این دانشکده در قالب اردوهای جهادی در جهت خدمت به محرومان در مناطق محروم و حاشیه شهر حضور یافته و خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می‌دهند.

وی افزود: خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر همواره دستور کار دانشکده دندانپزشکی مشهد قرار داشته و دارد و یکی از مهمترین اولویت‌های جدید این دانشکده گسترش خدمات درمانی دندانپزشکی در بین اقشار محروم و کم‌درآمد بوده و در تحقق این امر مهم ایجاد کلینیک‌های ویژه مستقل در حاشیه شهر را با هدف تعمیم درمان‌های تخصصی به اقشار کمتر برخوردار داشته‌ایم.

خوراکیان خاطرنشان کرد: کلینیک‌های سیار دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر فعال است. این کار در حال حاضر توسط گروه های جهادی به‌صورت مناسبتی انجام می‌گیرد و بیماران بسیاری از خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.