مهدی کریمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی آژانس شیشه ای گفت: دوست دارم کارهایی را تولید کنم که ماندگار باشد وگرنه اینکه کار روزمره تولید کنیم هیچ فایده‌ای ندارد.

اهل نان داغ کباب داغ نیستم!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی کریمی با بیان مطلب فوق گفت: اقبال عمومی به سریال "جلال" خوب بود ولی از ابتدا هم قرار نبود فصول بعدی بر این سریال را تولید کنم و برای همین در فصل دوم تولید در کنار پروژه نبودم.

کریمی ادامه داد: تصمیم همکاران سازمان این بود که "جلال" فصل دوم داشته باشد و برای همین تولید فصل دوم را پی گرفتند و انشاءالله در کارشان موفق باشند.

این تهیه‌کننده درباره تب سریال‌سازی با رسوخ کرونا بیان داشت: تعطیلی سینماها باعث شد، تولید سریال رونق بیشتری بگیرد و به غیر از تلویزیون، پلتفرم‌های مجازی هم مشغول تولید سریال‌هایی هستند که اغلب کیفیت مناسبی ندارند.

تهیه کننده "رنگ خدا" تاکید کرد: در پلتفرم‌ها علیرغم تک و توک کارهای خوب ولی برخی سریال‌سازان واقعا پتانسیل ارائه سریالهای خوب را ندارند و متاسفانه دارند همان بلایی را سر سریال سازی می‌آورند که زمانی تله‌فیلمهای موسوم به شانه تخم مرغی بر سر بازار فیزیکی شبکه خانگی آوردند.
این تهیه‌کننده با اشاره به رویه خودش برای تولید گفت: خودم در چند سال اخیر بارها پروانه ساخت هم گرفتم ولی به شرایط تولید نرسیدم چون اهل نان داغ کباب داغ نیستم و نمی‌توانم به هر قیمتی کار کنم.
تهیه‌کننده آثاری نظیر "آژانس شیشه‌ای" و "چ" که بارها از تلویزیون پخش شده بیان داشت: ورای مدیوم برایم این مساله اهمیت دارد که محصول قابل تامل بسازم که در همه ادوار دیده شود. دوست دارم اگر سریالی می‌سازم ماندگار باشد و ترجیحم این است که در هر مدیومی، محصولات خوب تولید کنم.
کریمی خاطرنشان ساخت: گاهی دیده می‌شود که در سریال‌سازی با وجود همه بریز و بپاش‌ها، کیفیت لازم حادث نمی‌شود و این روند نیاز به بازنگری کامل دارد. سریالها باید در مرحله فیلمنامه، جدی گرفته شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.