عضو شورای شهر تهران گفت: مسئله ورود آقایان به واگن بانوان قبلا تذکر داده شده ولی بعد از شش ماه این مشکل حل نشده است.

 موضوع ورود آقایان به واگن بانوان را حل کنید

به گزارش قدس آنلاین این عضو شورای شهر گفت: در یک کشور اسلامی زندگی می‌کنیم که ادعا داریم که بانوان را تکریم می‌کنیم و ادعا می‌کنیم شهرداری و شورای شهر انقلابی هستیم، ولی بعد از شش ماه نتوانستیم موضوع ورود آقایان به واگن بانوان را در مترو اصلاح کنیم.

به گفته نجفی روزانه بانوان زیادی پیام می‌دهند و از این موضوع گلایه دارند و پس از مراجعه به مسئول سکوی مترو جواب می‌شنوند که ما نمی‌توانیم آقایان را بیرون کنیم این در حالی است که وقتی در این باره به کشور انگلستان نگاه می‌کنیم برای بانوان کرامت قائل هستند و درخواست داریم کار به شکلی نباشد که بار دیگر در صحن شورای شهر در این خصوص تذکر داده شود.

شهرداری تهران چند روز گذشته برای جلوگیری از ورود برخی از آقایان به واگن بانوان و همچنین دست‌فروشان مرد، از واگن مخصوص بانوان با شکل ظاهری متفاوت رونمایی کرد.

پیشتر سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفته بود حضور برخی از آقایان در واگن مخصوص بانوان حفظ آرامش روانی آن‌ها را در شهر بزرگ زیرزمینی با این حجم از تردد خدشه‌دار کرده است.

مسئله ورود آقایان به واگن بانوان موضوعی است که از مدت‌ها پیش مطرح شده است که پس از اعتراض‌ها در این خصوص اقداماتی انجام شده است، ولی همچنان شاهد این کار در متروهای سطح شهر تهران هستیم که اعتراض بانوان را به همراه داشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.