معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش خواهد یافت.

افزایش نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای در سال آینده

به گزارش قدس آنلاین، شفیعی گفت: نرخ پارک عوارض برای نیم ساعت اول رایگان است و برای ساعات بعد برای سواری و وانت بار هزینه‌هایی دازد که ۱۶۰۰ تومان شده است، برای بعد از ۲ ساعت هم ۲ هزار تومان شده است.

به گفته عضو شورای شهر تغییری در ضرایب اعمال شده که ما هم استقبال کردیم و حتما به آن عمل خواهد شد، تا تعیین دقیق عملکرد هر معبر، سطح ج در نظر می‌گیریم تا ماه آینده دقیق مشخص شود.

او گفت: نرخ عوارض پارک حاشیه‌ای ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود ۲۵ تا ۲۸ درصد افزایش خواهد یافت.

در ادامه تشکری هاشمی گفت: تقریبا فضاهای پارک حاشیه‌ای مملو از خودروهایی است که تقاضای پارک دارند و طبیعتا ما ساعات عیراوج شاید نداشته باشیم همچنین در ماده ۱۶ گفته شده که ۱۰۰ درصد درآمد پارک حاشیه‌ای به حساب خزانه دولت باید واریز شود و صرف پارکینگ سازی شود.

به گفته علوی، طرح ترافیک در خدمت پولدارها بوده و مناطقی از شهر را برای آن‌ها خلوت کرده است. متاسفانه خودروهای پلاک شهرستان به صورت آزادانه در محدوده طرح ترافیک تردد می‌کنند و عوارضی هم پرداخت نمی‌کنند.

او گفت: بهتر است پلاک‌های این افراد در همکاری با پلیس در اختیار این مجموعه قرار گیرد تا حداقل جریمه برای آن‌ها لحاظ شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.