دومین رزمایش کمک مومنانه سپاه محمد رسوال الله تهران با اهدای ۱۱۰ هزار بسته کمک معیشتی و ۳۱۳ سری جهیزیه به زوج‌های جوان برگزار شد.

 توزیع ۱۱۰ هزار بسته کمک معیشتی به محرومان در رزمایش کمک مومنانه سپاه

به گزارش قدس آنلاین، رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مواسات با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و علیرضا زاکانی شهردار تهران و مسئولین شهری و فرماندهان از میدان انقلاب تا میدان آزادی برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با تاکید بر این که این اقدام دومین رزمایش سپاه در چند ماه اخیر است ادامه داد: بیش از هزار و ۲۰۰ خودروی وانت بار و کامیون اقلامی از مواد غذایی گرفته تا وسایل مورد نیاز یک زندگی ساده برای زوج های دم بخت را به دست نیازمندان می رسانند.

وی گفت: در  این رزمایش  ۱۱۰ هزار بسته کمک معیشتی برای نیازمندان و ۳۱۳ جهیزیه کامل برای زوج های نیازمند در نظر گرفته شده است.

سردار حسن زاده با اشاره به رشادت های بسیجیان و پاسداران در سپاه محمد رسول الله (ص) افزود: سپاه از اول انقلاب تاکنون در کنار مردم بوده و سعی در کمک به نیازمندان در این شرایط اقتصادی دارد.

وی تصریح کرد: این رزمایش همچنان ادامه خواهد یافت و از ۱۵ اسفند با همیاری سپاه، بسیج و همه خیران پایتخت ۱۱۰ هزار بسته کمک معیشتی دیگر میان محرومان و نیازمندان شهر و شهرستان های تابعه تهران توزیع خواهد شد.

شهردار تهران نیز در این مراسم با تشکر از اقدامات سپاه محمدرسول الله (ص) گفت: سپاه امروز خدمت را برای خود یک مدالی بر سینه خلق کرده است و امروز ما جلوه بزرگ ان را مشاهده می کنیم .

زاکانی افزود: در دوره های بعدی رزمایش کمک های مومنانه شهرداری تهران نیز دوشادوش سپاه و بسیج اقدام به کمک به نیازمندان خواهد کرد.

انتهای پیام / 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.