رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: متأسفانه در کشور برخی به دنبال کاهش وظایف شوراهای اسلامی هستند و در عمل شوراها را رقیب خود دانسته و به شورا باوری و شورا یاوری اعتقادی ندارند.

 برخی در کشور اعتقادی به شورا ندارند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از شورای اسلامی خراسان رضوی، سید مؤمن حسینی در سومین نشست رسمی این شورا ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلای اسلامی ایران افزود: شوراهای اسلامی یکی از ارکان استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و هستند.
وی ادامه داد: اگر تفکر عدم اعتقاد به شوراباوری در بدنه تقنینی جامعه حاکم شود طولی نخواهید کشید که خواهیم دید به اصول دیگر قانون اساسی نیز بی توجهی صورت خواهد گرفت.

رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: شوراهای اسلامی همیشه در صف اول و پیشانی خدمت رسانی به مردم بوده اند و همین امر موجب شده تا مسوولان کشور و دیگر ارکان نظام از جمله دولت، مجلس، قوه قضائیه و شورای نگهبان، شوراهای اسلامی را باور داشته و شوراها را بازوان نظارتی خود محسوب کنند.

همچنین در این نشست اعضای کمیسیون های تخصصی هشت گانه شورا مشخص و انتخابات هیات رییسه کمیسیون ها برگزار شد و بر این اساس ایرج اسمعیل پور  رییس کمیسیون ایثارگران، محمد عرب زاده به عنوان رییس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی، علی محمد شجاعی به عنوان رییس کمیسیون توسعه، عمران، خدمات شهری و روستایی، حجت تابنده به عنوان رییس کمیسیون حقوقی، قراردادها و توافقنامه ها، احمد وطن دوست به عنوان رییس کمیسیون زیارت، گردشگری و جوانان، رسول رحمانی به عنوان رییس کمیسیون صنعت و معدن، محمد معصومی به عنوان رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و احمد نخعی به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتخاب شدند.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.