هیأتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز گذشته در جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه برگزار شد، شرکت کرد.

حضور هیأت حماس در مراسم جشن پیروزی انقلاب در دوحه

به گزارش قدس آنلاین، هیأتی از جنبش حماس به ریاست «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی این جنبش، عصر روز گذشته در مراسم جشنی که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوحه پایتخت قطر برگزار شد، شرکت کرد.

هیأت حماس، متشکل از خالد مشعل، رییس جنبش در خارج فلسطین، موسی ابومرزوق، عزت الرشق و حسام بدران از اعضای دفتر سیاسی این جنبش در این آیین حضور داشتند.

هیأت حماس مورد استقبال حمیدرضا دهقانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر قرار گرفت و این هیأت ضمن تبریک صمیمانه به جمهوری اسلامی به این مناسبت، برای جمهوری اسلامی ایران پیشرفت و شکوفایی روزافزون آرزو کرد.

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران است و این پیروزی نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زرق  و برق و سرسپردگی رژیم طاغوت در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های پرصلابت تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ، ایستادگی کرد.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.