۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 787559

در حال حاضر دو نمایش «هنوز نمرده» به کارگردانی علیرضا سعیدی و «سونات اشباح» به کارگردانی حامد امانپور قرایی و سحر رضوانی بر صحنه تئاتر مشهد قرار دارند.

بر صحنه نمایش مشهد چه می‌گذرد؟

به گزارش قدس آنلاین، با شیوع موج جدید کرونا و قرار گرفتن مشهد در وضعیت قرمز کرونا تعداد گروه‌های نمایشی که در مشهد به اجرا می‌رفتند کاهش یافت و در حال حاضر فقط دو نمایش «هنوز نمرده» به کارگردانی علیرضا سعیدی و «سونات اشباح» به کارگردانی حامد امانپور قرایی و سحر رضوانی بر صحنه تئاتر مشهد قرار دارند. در ادامه به معرفی این نمایش‌ها می‌پردازیم.

هنوز نمرده

نمایش «هنوز نمرده» به نویسندگی، کارگردانی علیرضا سعیدی و تهیه‌کنندگی مسعود حکم‌آبادی هرشب در دو سانس ۱۸ و ۱۹:۳۰ در گلشهر، خیابان شفیعی ۲۵، پلاک ۱۴۶، با ظرفیت محدود ۲۰ نفر به روی صحنه می‌رود.  

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: این نمایش راجع به خانه ی رازآلود آقای غلامی است که به همراه همسر و فرزندانش در آن زندگی می کنند. او تماشاگران را به خانه خود دعوت کرده و آن‌ها را به تماشای داستان مرده‌هایی می‌نشاند که در پیش چشمان تماشاگر زنده می‌شوند. همچنین اشاره شده است که این نمایش برگرفته از واقعیت‌هایی است که دوست داشتیم واقعی نبودند.

از بازیگران نمایش می‌توان به یاسین اعتمادی، نبی اکبری، فاطمه امیری، مصطفی تقدسی، مهدی توسلی، مهدیار رضایی، رومینا شریفی، روژان شریفی، مهدی غلامی و اسحاق قنبری اشاره کرد.   

سونات اشباح

نمایش «سونات اشباح» به نویسندگی یوهان آگوست استریندبرگ و طراحی و کارگردانی حامد امانپور قرایی و سحر رضوانی هر شب از ساعت ۱۹ در تماشاخانه اردیبهشت واقع در بولوار وکیل‌آباد، بولوار باهنر، خیابان باهنر ۵ به روی صحنه می‌رود.

از بازیگران این نمایش می‌توان به آیدا ارباب، سارا ابراهیمی، عبدالناصر آسیابان، جواد پهلوان، محمدمهدی پهلوان، آرین پورنوری، معین تیموری، آرام جوادی، محمد جعفری، اسما جوهردار، سیده فاطمه حقایقی‌ مقدم، محمدحسین خسروی، آتنا دهنه، مصطفی دهقان، محمد راد، فاطمه زنگویی، بهنام زمانزاده، درنا سلطانی، هلیا طهماسبی، فردیس علی‌نیا، پرنیان عرب‌نرمی، محمد غلامی، مهران فاروقی، پوریا قانع، مونا گنج‌آبادی، مینو مجیدی ایرج، مطهره مختاری، عرفان نژادنجف و فاطمه نایلی اشاره کرد.   

علاقه‌مندان به تماشای این نمایش‌ها می‌توانند برای خرید بلیت به سامانه فروش بلیت تئاتر مشهد به نشانی gishot.ir مراجعه کرده و صندلی خود را رزرو کنند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.