مدیرعامل سازمان فردوس ها با اعلام این خبر افزود: همزمان با میلاد امیرالمؤمنین(ع) و گرامیداشت روز پدر آرامستان بهشت رضا(ع) با ورود بیش از ۱۰۰ هزار خودرو شاهد شلوغ ترین روز طی سال جاری بود که با پیش بینی های صورت گرفته و آمادگی کامل کلیه پرسنل، با کمترین مشکل پذیرای شهروندان بود.

ورود بیش از ۱۰۰ هزار خودرو به آرامستان بهشت رضا(ع) همزمان با گرامیداشت روز پدر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس ها، حجت الاسلام مهدوی دامغانی با اشاره به حجم بالای ورود شهروندان به آرامستان بهشت رضا(ع) در روز ولادت حضرت علی(ع) گفت: امروز بیش از ۱۰۰ هزار خودرو وارد آرامستان شد و شاهد شلوغ ترین روز طی سال جاری بودیم، که با پیش بینی های صورت گرفته و آمادگی کامل کلیه پرسنل، مشکل خاصی در ارائه خدمات به شهروندان بوجود نیامد و روز پدر با رعایت حدالامکان شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید.
مهدوی دامغانی ضمن تقدیر از زحمات کلیه پرسنل سازمان و نیروهای  انتظامی، افزود: برای خدمت رسانی بهینه به شهروندان محترم و طی فراخوان صورت گرفته با افزایش ۳۰ درصدی نیروهای حفاظت فیزیکی و حضور عوامل انتظامی و پلیس راهور، تردد در آرامستان با کمترین مشکل صورت گرفت.
حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی در خصوص ترافیک شدید در مسیر و راه های دسترسی به آرامستان تصریح کرد: با توجه حجم بالای تردد در جاده ارتباطی به آرامستان بهشت رضا(ع) و ایجاد ترافیک بیش از ۵ ساعت برای شهروندان، ضرورت مدیریت و پیش بینی شرایط از سوی پلیس راهور و همکاری گسترده تر با سازمان فردوس ها باعث ایجاد رضایتمندی و کاهش دغدغه شهروندان خواهد شد.
مدیرعامل سازمان فردوس ها افزود: این حجم از حضور شهروندان متاسفانه باعث کاهش شدید سرعت اینترنت و بعضا اختلال در شبکه تلفن همراه نیز شد که نارضایتی شهروندان را به همراه داشت.
مهدوی دامغانی ضمن تقدیر از همکاری شایسته شهروندان با پرسنل سازمان فردوس ها تاکید کرد: با توجه به خدمت رسانی سازمان اتوبوسرانی از ۵ پایانه سطح شهر به آرامستان بهشت رضا(ع) در روزهای پنجشنبه و جمعه و بویژه روزهای آخر سال، از شهروندان درخواست می شود تا با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی باعث کاهش ترافیک شوند.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.