بیمارستان فوق تخصصی رضوی به عنوان واحد نمونه خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ در سی و سومین جشنواره «امتنان» در مشهد معرفی و تقدیر شد.

«بیمارستان رضوی» واحد نمونه خراسان رضوی در سال ۱۴۰۰ شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، در آیین پایانی سی و سومین دوره جشنواره امتنان در خراسان رضوی که امروز در سالن تلاش مجموعه ورزشی کارگران مشهدمقدس برگزار شد، از سوی مهدی مسکنی، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حمیدرضا پناه، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از دکتر محسن محور، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی با اهدای تندیس و لوح تقدیر جشنواره تجلیل شد. 

در این لوح تقدیر ذکر شده است؛ «شناخت و بکارگیری قابلیت‌ها و تعالی سرمایه‌های انسانی، نوآوری و خلاقیت مدیران در بنگاه‌های اقتصادی کشور است که میهمن عزیزمان را به سوی خودکفایی سوق می‌دهد. اینک که به لطف آفریدگار توانا تلاش‌های چشمگیر و مدیریت مدبرانه شما در عرصه ارتقای فرهنگ کار و افزایش بهره‌وری در تولید و ارائه خدمات رفاهی بیشتر به کارگران زحمت‌کش و تلاش‌گر به ثمر نشسته است، حسن خدمات جنابعالی شایان تقدیر و تجلیل است».

جشنواره امتنان هر ساله به همت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه صنعتی، کشاورزی و خدماتی در راستای ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود. 

شایان ذکر است، بیمارستان رضوی از جمله مراکز درمانی زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی است که در حوزه‌های تشخیصی، درمانی، آموزشی و پژوهشی در رشته‌های مختلف پزشکی فعالیت می‌کند و از آغاز دوران شیوع بیماری کرونا نیز خدمات ارزشمندی به بیماران ارائه کرده است. این بیمارستان در ارزیابی اعتباربخشی ملی بیمارستان‌های کشور در سال ۱۴۰۰ نیز با کسب رتبه «درجه یک عالی» توانسته بود عنوان دومین بیمارستان برتر ایران را از آن خود کرده بود. همچنین در رقابت با بیمارستان‌های غیردانشگاه‌های کشور مقام نخست را بدست آورده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.