رییس صدا و سیما گفت: امروز حتی اگر تمام ماهواره‌ها را بر روی جمهوری اسلامی ایران ببندند، سیگنال رسانی صداوسیما در ۹۸ درصد کشور انجام شده و ادامه دار خواهد بود. پروژه سیگنال رسانی صداوسیما برای عدالت گستری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 سیگنال رسانی صداوسیما در ۹۸ درصد کشور انجام شد

به گزارش قدس آنلاین، پیمان جبلی ظهر امروز در مراسم رونمایی از پروژه شبکه سراسری سینگنال رسانی صدا و سیما به تمام نقاط کشور، گفت: این پروژه بزرگ در راستای عدالت گستری  و برای بهره مند شدن تمام شهروندان از نعمت پیام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه رسانه ملی امانت‌دار مردم، تریبون نظام و واسطه بین نظام و مردم است. حق مردم و مطالبه به حق آنها برخورداری از نظام جمهوری اسلام و بهره‌مند شدن از این نظام مقدس است، افزود: افتخار و رسالت ما این است که آنچه اتفاق افتاده را برای مردم بیان کنیم. این حق تمام مردم کشور است.

جبلی گفت: این پروژه در راستای عدالت رسانه‌ای و عدالت گستری نظام جمهوری اسلامی است که امیدوار هستیم ادامه پیدا کند. سال‌ها قبل وقتی از همکاران درباره وضعیت پوشش سوال می‌کردیم می‌گفتند مراکز استان و شهرهای بزرگ را با فیبر سیگنال رسانی کردیم اما به دلایل مختلف این سیگنال به روستاها و نقاط دیگر نرسیده بود. اما امروز توانستیم این خدمت را انجام بدهیم.

رییس صدا و سیما تاکید کرد: حتی اگر تمام ماهواره‌ها را بر روی جمهوری اسلامی ایران ببندند، سیگنال رسانی در ۹۸ درصد کشور انجام شده و ادامه دار خواهد بود.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات این پروژه، خودباوری ملی است چرا که تمام جزییات آن با عزم اراده داخلی و دانش فرزندان این مملکت انجام شده است.

 امروز از سه پروژه سیگنال رسانی صداوسیما به تمام نقاط کشور، نقشه راه ظرفیت ترانزیت بین المللی در راستای تبدیل شدن ایران به هاب ترانزیت دیتا منطقه و تبادل قرارداد پروژه توسعه و ارتقای پایداری شبکه انتقال با استفاده از توان تولید داخلی رونمایی شد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.