یک مربی نوشهری با وجود صعود شاگردش به فینال جام تختی، اعتراضات بسیار زیادی به داوری داشت.

کشتی فرنگی جام تختی/ تعلل در برگزاری چند مسابقه و اعتراض وحشتناک به داوری

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در حالی به میزبانی اهواز برگزار می‌شود که این مسابقات خالی از خواهی و از جمله اعتراض به داوری نبوده است.

* در جریان مسابقه ۱۳۰ کیلو که امیر قاسمی و پارسا نظری مقابل هم قرار گرفتند. در حالی که نام این کشتی‌گیران بارها اعلام شد تا روی تشک بیایند اما نه داور روی تشک حاضر شد و نه شرایط لازم برای مسابقه آماده بود. همین اتفاق در یک کشتی دیگر هم تکرار شد، به طوری که کشتی‌گیران مجبور به ترک تشک شدند.

* مجید رمضانی مربی سجاد ایمن‌طلب از نوشهر با وجود اینکه شاگردش مسابقه را برده بود، بارها به داوری اعتراض داشت و حرف‌هایی هم به داوری زد. این اعتراضات همچنان ادامه‌دار بود و وی بعد از پایان مسابقه به جایگاه خبرنگاران که پشت داوری بود آمد و دوباره اعتراض کرد. نکته جالب اینکه ایمن‌طلب در ۶۷ کیلوگرم راهی فینال شد.

* با وجود اینکه ۲ تیم خارجی در مسابقات شرکت داشتند اما این مسابقه نه در تقویم اتحادیه جهانی ثبت شد و نه نماینده‌ای از فدراسیون جهانی در آن حضور داشت و در واقع مسابقه داخلی بود. 

* ناصر علیزاده از مدعیان وزن ۸۷ کیلو بال‌ها از ناحیه دهان و لب دچار خونریزی شد که همین توقف چند باره مسابقه را به دنبال داشت‌. وی امشب در فینال روی تشک خواهد رفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.