مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد از برنامه های ویژه بهشت رضا برای پذیرایی شهروندان در مراسم چراغ برات سخن گفت.

برنامه‌های ویژه بهشت رضا برای پذیرایی از شهروندان در چراغ برات

به گزارش قدس انلاین و به نقل از سازمان فردوس های مشهد ، حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی در خصوص ایام چراغ‌برات اظهار کرد: امسال ایام نیمه شعبان و روزهای پایانی سال هم‌زمان شده لذا شهروندان، مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی و افرادی که قصد زیارت قبور را دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که حدالامکان از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به آرامستان بهشت رضا(ع) استفاده کنند.
وی افزود: جلسات خوبی با سرهنگ میش‌مست، رییس پلیس راه خراسان رضوی برگزار شد که خروجی آن بازگشایی چهار مسیر برای دسترسی به بهشت رضا (ع) شامل مسیر قدیم، آزادراه شهید شوشوتری، بولوار صبا و مفتح شرقی است.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد بیان کرد: در داخل آرامستان نیز تمهیداتی پیش‌بینی‌شده که شامل بسته شدن برخی مسیرها با نیوجرسی و یکطرفه شدن مسیرها، جابه‌جایی ایستگاه اتوبوس در سطح آرامستان، نصب تابلوهای راهنما در اطراف، بازگشایی معابر متعدد و محدودیت ورود ماشین‌های سنگین است.
مهدوی دامغانی با اشاره به اینکه دو سال است که به واسطه شرایط کرونایی مراسم چراغ‌برات برگزار نشده، خاطرنشان کرد: امسال ابلاغیه‌ای مبنی بر عدم امکان برگزاری مراسم صادر نشده و نیروهای اورژانس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان در آرامستان مستقر هستند. همچنین نیروهای سدمعبر شهرداری نیز در خارج از آرامستان حضور خواهند داشت.
وی در پایان درباره چند نکته تذکر داد: وضعیت شهر همچنان در شرایط کرونایی قرار دارد لذا رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضروری است. شهروندان نیز نذورات خود را باتوجه به این موضوع مدیریت کنند و اجتماعات و مراسم‌ها را در این روزها به حداقل برسانند.
مدیرعامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد ادامه داد: در راستای جلوگیری از پیک ترافیک حتما از وسایل حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند و در صورت امکان، تردد خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا به مشکلاتی مثل ترافیک و اتلاف وقت برخورد نکنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.