نماینده محلات در مجلس از وزیر جهاد کشاورزی و سازمان تعاونی روستایی خواست مراقبت‌های لازم را برای عدم گرانی مرغ و خرما در ماه رمضان داشته باشد و از تکرار قیمت‌گذاری اشتباه در میوه شب عید بپرهیزد.

نظارت وزارت جهاد برعدم گرانی مرغ و خرما در ماه رمضان مانند میوه شب عید نباشد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ارزیابی از وزرا بعد از عید در مجلس انجام می‌شود، این در حالی است که سازمان تعاون روستایی در وزارت جهاد عملکرد بدی داشته و وزیر جهاد هم با انتخاب برادران همسرش کار درستی نکرده است.

وی افزود: تاکنون به هیچ وزیر به اندازه وزیر جهاد کشاورزی اختیار داده نشده در حالی که ساداتی‌نژاد هم‌اکنون اختیار تنظیم بازار را در دستانش دارد اما شاهدیم که نهاده‌های دامی و دان مرغ آزاد گیر نمی‌آید و مرغداران بیچاره‌ شده‌اند؛ به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد گرانی مرغ خواهیم بود.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: به نظر می‌رسد که آقای «مددل» به عنوان سلطان نهاده‌های دامی همچنان وجود دارد و کار خود را می‌کند؛ انتظار داشتیم که این فرد و یا افراد شبیه به مدلل تعیین تکلیف شوند، اما وزیر جهاد کشاورزی این کار را نکرده است.

سلیمی اظهار داشت: سازمان تعاون روستایی برای شب عید پرتقال را کیلویی ۷ تا ۸ هزار تومان خریداری کرد اما آنرا به قیمت ۱۳ هزار تومان فروخت که این کار واقعاً ظلم است؛ همین رویه درباره خرمای ماه رمضان هم وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت نهاده‌های دامی به هیچ وجه مناسب نیست اما انتظار از وزارت جهاد با توجه به اختیاراتی که به آن داده شده، مدیریت صحیح است نه چیز دیگر.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.