مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: ۲۱ هزار فرصت شغلی با پرداخت هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مددجویان و افراد زیر پوشش این نهاد در سال گذشته ایجاد شده است.

ایجاد  ۲۱ هزار فرصت شغلی با  تسهیلات کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش قدس انلاین، رضا سلم‌آبادی روز دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس کمیته امداد امام خمینی گناباد  افزود:  ۳۵ هزار فرصت شغلی هم در سالجاری برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خراسان رضوی هدف‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط رهبر معظم انقلاب، تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نسبت به سال قبل دو برابر افزایش دارد که پس از ابلاغ سرانه تسهیلات از ابتدای سال پرداخت آنها در دستور کار قرار خواهد گرفت تا بتوان گامهای موثری در جهت تعهد ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان برداشت.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: خیران و مردم نوع دوست این استان در پایان سال قبل بیش از دو هزار میلیارد ریال مبالغ نقدی و کالایی به نیازمندان و افراد تحت پوشش این نهاد در جشن نیکوکاری کمک کردند که تا قبل از تحویل سال بین این افراد توزیع شد.

وی با اشاره به هزینه‌های بالای تامین مسکن و بهداشت و سایر نیازهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی خواستار همراهی بیشتر خیران در این بخش‌ها شد.

در پایان این آیین محسن فولادی‌پور به عنوان سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد معرفی و از خدمات هفت ساله "هادی آریان‌نژاد" رییس قبلی این نهاد تقدیر شد.

فولادی پور پیش از این معاونت کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد را بر عهده داشت و آریان نژاد نیز به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.