۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 792925

رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان صالح‌آباد گفت: در بازدیدهای روزانه راهداری از محورهای مواصلاتی به این شهرستان، سرقت پایه‌های گاردریل به تعداد زیادی مشاهده شده که تمامی گاردریل‌های مسیرها روی زمین افتاده و علاوه بر چهره زشت جاده، خطرات جانی و مالی جبران‌ناپذیری به بار خواهد آورد.

برخورد شدید قانونی با سارقان پایه‌های گاردریل جاده‌ها

عبدالظاهر ناصری افزود: به آن دسته از سودجویان که بی‌شرمانه مرتکب این‌گونه سرقت‌ها می‌شوند هشدار و اخطار جدی می‌دهیم این کار بازی با جان و مال مردم است و به جد سلامتی آن‌ها را تهدید می‌کند، بنابراین عموم مردم در صورت مشاهده محرمانه به این اداره گزارش کنند که در صورت دستگیری متخلفان، به شدت با آن‌ها برخورد قانونی خواهد شد.
وی در ادامه از مسئولان حوزه قضایی و انتظامی شهرستان خواست پیگیر پرونده این سارقان و سرقت‌ها باشند تا مبادا به مردم عزیز خدشه و خسارت غیرقابل جبران وارد شود و در این شرایط سخت کمبود اعتبارات دولتی، اموال موجود بیت‌المال در محورهای مواصلاتی حیف و میل نشود.
وی یادآور شد: متأسفانه در طول سال بارها شاهد سرقت سایر علائم راهنمایی و رانندگی در حاشیه محورها و جاده‌های این شهرستان هستیم که بسیار کار خطرناک و زشتی است و ایجاب می‌کند مردم و مسئولان با اداره راهداری کمک و همکاری بیشتری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.