دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: دستورات ویژه به منظور برخورد قاطعانه با عوامل اقدام وحشیانه حمله به سه روحانی در حرم مطهر رضوی و شناسایی دست‌های پشت پرده در این زمینه با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود صادر شد.

دادستان مرکز خراسان رضوی نسبت به برخورد قاطعانه با عوامل حادثه حرم رضوی تاکید کرد

به گزارش قدس انلاین، محمد حسین درودی   در جلسه ویژه بررسی مسائل مربوط به حادثه حرم مطهر رضوی که منجر به شهادت یکی از روحانیون جهادی شهر مشهد شد، افزود: اقدامات مؤثر در این پرونده با محوریت دستگاه قضایی و به صورت ویژه در حال انجام است و تحقیقات قضایی، امنیتی، پلیسی و فنی به صورت توأمان پیش می‌رود.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ضارب به اتهام محاربه، قتل عمدی و ایراد جرح عمدی با چاقو با قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مامورین امنیتی قرار دارد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی اضافه کرد: تحقیقات همه جانبه‌ای در خصوص کشف ابعاد مختلف موضوع، افراد مرتبط و دست‌های پشت پرده این اقدام در حال انجام است.
درودی ادامه داد: با توجه به دستور دادستان کل کشور مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده و برخورد قاطع با عامل و یا عوامل این حادثه و دست‌های پشت پرده آن، گزارش آخرین اقدامات انجام پذیرفته در این پرونده از جمله برگزاری جلسات، بازدیدها و تحقیقات محلی، و دستگیری افراد جدید و تحقیق از مظنونان به ارتباط با متهم اصلی به دادستانی کل کشور ارسال شده‌ است.
وی از افراد و جریان‌ها خواست: از هرگونه گمانه زنی و انتشار اخبار غی رموثق در این خصوص که موجب تشویش اذهان عمومی شود، خودداری کنند.
 جلسه ویژه بررسی آخرین اقدامات پیرامون حادثه تلخ حرم مطهر رضوی امروز به ریاست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی و جمعی از مقامات قضایی، ستادی و بازپرس ویژه پرونده برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.