بازیکن تیم ملی بسکتبال با بیان اینکه اختلاف زیادی بین نسل جدید و نسل قدیمی در تیم ملی پیش آمده گفت: استعدادیابی مناسب و لیگ خوبی نداشتیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا در بازی‌های مهم پیش‌رو به موفقیت برسیم.

نسل جدید و قدیم بسکتبال دچار اختلاف شده‌اند/ استقلالی هستم

به گزارش قدس آنلاین، حامد حدادی اظهار داشت: زمانی‌که در لیگ چین بازی می‌کنیم، محدودیت‌های زیادی داریم و مستقیم به زمین می‌رویم و سپس به هتل باز می‌گردیم. علاوه بر آن در این فصل از لیگ برتر در مرحله پلی آف با تیم شهرداری گرگان قرارداد بستم و سعی کردم بهترین بازی را در این تیم داشته باشم.

وی عنوان کرد: اختلاف زیادی بین نسل جدید و نسل قدیمی در تیم ملی پیش آمده و استعدادیابی خوبی نکردیم و لیگ خوبی نداشتیم. چند تیم بازیکنان خوب و خارجی‌های توانمند جذب می‌کنند اما برخی از تیم‌ها چنین شرایطی ندارند.

لژیونر بسکتبال ایران با اشاره به اینکه لیگ خوب، پشتوانه تیم ملی است، گفت: اگر بازیکن خارجی خوبی جذب کنند، بازیکنان ایرانی در کنار آنها پیشرفت خواهند کرد. در زمان قدیم وقتی ۱۸ سالم بود با بازیکنان بزرگ تمرین می‌کردیم تا بهترین‌ها را یاد بگیریم اما الان ۱۶ تیم در لیگ برتر هستند و  به پلی آف می‌روند و رقابتی ندارند.

وی اضافه کرد: اگر یک اساسنامه خیلی خوب داشته باشیم و هر سال آن را تغییر ندهیم، شرایط بازی‌ها بهتر خواهد شد. هر ساله تعداد بازی‌ها فرق می‌کند و اگر بازیکنان خوب و خارجی از اول فصل در تیم‌ها بازی کنند و تنها در پلی آف حضور نداشته باشند، بازیکنان ایرانی در کنار بازیکنان خوب خارجی می‌توانند پیشرفت کنند. هر چند اولین بار است که امسال بازیکنان خارجی زودتر از مرحله پلی آف در تیم های سیرجان، گرگان و شیمیدر حضور یافته اند.

بازیکن تیم ملی بسکتبال یادآور شد: شاهد این بودیم بازیکنی که پس از ۳۰ روز به تیم ملی اضافه شده، در المپیک بازی می‌کند و بازیکنی که ۱۰ یا ۱۵ سال در تیم ملی حضور داشته، اسم او را خط زدند. بخاطر المپیک هر فردی را دوست دارند به تیم ملی می‌آوردند و اعزام می‌کنند. دومین بار بود در المپیک بازی می‌کردم. خیلی‌ها در ایران دوست دارند تا بازیکن تیم ملی شوند اما فدراسیون این فرصت را به آنها نداد تا در اردو رقابت کنند.

وی افزود: همه باید دست به دست دهیم تا تابستان خیلی خوبی داشته باشینم زیرا سه تورنمتت خیلی مهم داریم. تیم‌های دیگر قوی هستند و حسابی تمرین کردند و ما خیلی عقب تر هستیم. تیم ملی بسکتبال؛ کاپ آسیا، بازی‌های هانگژو و پنجره جهانی را در پیش دارد. تابستان خیلی شلوغی داریم و فدراسیون، ۲۱ اعزام دارد.

حدادی در پاسخ به حضور تیم‌های فوتبال فولاد و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: برای آنها آرزوی موفقیت دارم. هر چند استقلالی هستم اما فولاد هم تیم شهرمان است و از آن حمایت می‌کنم.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.