رئیس اداره امور قرآنی اوقاف خراسان رضوی گفت: ۶ مربی فعال در عرصه آموزش حفظ قرآن کریم این استان در جمع ۱۱۴ مربی برتر کشور قرار گرفتند و همزمان با ماه مبارک رمضان از آنها تجلیل می شود.

۶ مربی فعال قرآن کریم  خراسان رضوی  در جمع ۱۴۴ مربی برتر کشور

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از  اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، جعفر حسینی گفت: یکی از راه های گسترش حفظ قرآن کریم در جامعه تکریم مربیان حفظ کلام وحی است و سازمان اوقاف و امور خیریه دی ماه سال گذشته برای شناسایی و تجلیل از ۱۱۴ مربی فعال در عرصه آموزش حفظ قرآن کریم در سطح کشور برنامه ریزی و فراخوان صادر کرد.
 
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی افزود: به همین منظور و برای شناسایی این مربیان کمیته ای با عضویت سازمان اوقاف و امور خیریه، وزرات آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، وزرات فرهنگ و ارشاد و اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت تشکیل شد.

وی افزود: با تشکیل کمیته استانی مربیان واجد شرایط استان شناسایی و به کمیته کشوری معرفی شدند.
حسینی تصریح کرد: از بین مربیان واجد شرایط استان، مریم رحیم زادگان همدانی، معصومه عزیزی، داود خلوصی، صاحب برجی، محمدمهدی رجبی، سیدعلی مومنیان توسط کمیته کشوری معرفی شدند و در بین ۱۱۴ مربی فعال کشور قرار گرفتند که در ماه مبارک رمضان طی مراسمی از آنها تجلیل می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.