حلقه‌های مرتبط با فتنه گران و هتاکین به اعتقادات دینی و فرهنگی کشور قصد پلیدانه نفوذ و سوء استفاده از امکانات آموزشی شهر تهران را می‌کنند بدون آنکه با مانعی روبرو شوند.<BR>

شاعر مبتذل نویس و حامی خواننده مرتد، در تهران کلاس برگزار می‌کند + اسناد

به گزارش قدس انلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران، علی رغم هشدارهای پیاپی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص نفوذ خزنده جریانی وابسته به ناتوی فرهنگی غرب در مراکز آموزشی و ادبی کشور متاسفانه شاهد هستیم این تشکل فعال در فتنه 88 اکنون با استفاده از امکانات آموزشی شهر تهران آن هم به طور رایگان در حال جذب و فعال کردن حلقه اجتماعی خود است.

 

این حلقه به اصطلاح ادبی خود را در فضای مجازی با عنوان گروه " ما شرّیم " معرفی می کند. با کمپین‌هایی در شبکه‌های به اصطلاح اجتماعی اثر موهن خواننده مرتد و هتاک به امام هادی (ع) را تبلیغ می‌کند و با قانون شکنی و فریب ماموران انتظامی در هیبت مردان در استادیوم های ورزشی حضور پیدا می کند تا راهکارهای دستگاههای جاسوسی غرب برای مبارزه با فرهنگ اسلامی ایرانی را تاثیرگذار تر از آنان در داخل کشور پی گیری کند.

 

این حلقه در بیرون فضای مجازی با حضور در کافی شاپ های شهرتهران و برگزاری میهمانی های مختلط در شهرهای دیگر برای اقدامات خبیثانه خود برنامه ریزی می کند. همه میهمانی های مختلط آنها بدون رعایت مسایل اخلاقی صورت می پذیرد که تصاویر آن برای جذب نیروهای بیشتر برای گروه " ما شرّیم " در شبکه های اجتماعی نیز منتشر می شود.

 

"مهدی موسوی" به همراه "فاطمه اختصاری" که خود را شاگرد" موسوی" می داند ، حلقه ای را در بین اهالی علاقمند به شعر(البته به اصطلاح شعر) مدیریت می کنند که در شبکه های اجتماعی فیلتر شده به تبلیغ بی بند و باری جنسی و انحرافات اخلاقی و تولید اشعار سیاسی در حمایت از فتنه گران مشغولند.

دختری دیگری هم در این حلقه با اسم مستعار" ناهید " حضور دارد که خواننده زیر زمینی است و با گسترده ارتباطی در شبکه های غیرقانونی چون فیس بوک برای کلاسهای دایر شده در فرهنگسرایی درشهر تهران عضو جدید و فعال جذب می کند و سروده های دوستانش را تبدیل به آهنگ کرده و به پدر خوانده گروه یعنی مهدی موسوی تقدیم می کند.

 

"مهدی موسوی" نقش پدر خوانده این حلقه را برعهده دارد . وی خود را بنیانگذار غزل پست مدرن و جنبش شاعران پیرو پست مدرنیسم در ایران می داند. وبلاگ او از وبلاگهای فعال در پرشین بلاگ و بلاگفا بوده است.او بعد از شکست فتنه 88 و در حمایت از جریان اعتراضی ضد نظام وبلاگش را می بندد؛ اما بعد از شش ماه دوباره به نوشتن می پردازد. بسیاری از کتاب‌های او توسط وزارت ارشاد برای چاپ در ایران نامناسب تشخیص داده شده و ممنوع می‌باشند .خود وی در مصاحبه با یک روزنامه می گوید : "چند تا کتاب چاپ کرده ام که نصفشان بدون مجوز بوده است"!

 

پدرخوانده حلقه " ما شریم " با ارائه سه کتاب که بدون مجوز چاپ شده در نمایشگاه کتاب امسال و سفر به شهرهای مختلف ایران نظیر کرج ، تهران، شاهرود، مشهد و ... به منظور گسترش حلقه ابتذال به ایجاد کارگاه‌های شعر و داستان در این شهرها مشغول بوده و متاسفانه هنوز فعالیت های ضد دینی و فرهنگی او در کنار تبلیغات منفی او علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه دارد.در کنار این اقدامات موسوی کارگاهی را نیز با عنوان کارگاه مجازی آنلاین برای جذب نیرو فعال کرده است .

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران لاز وبلاگ موسوی به دست آورده است، این فرد از سال 89 به همکاری با خواننده مرتد مشغول بوده است. در آخرین آلبوم خواننده مرتد سه اثر از وی دیده می شود که از آنها میتوان بعنوان سخیف ترین و مستهجن ترین ترانه های فارسی نام برد. ترانه هایی که با تولید کلیپ برای آنها و انتشار در فضای مجازی، رفتارهای جنسی غیرمتعارف ، همجنس بازی ، مصرف مشروبات الکلی ، بی بند و باری و رذائل اخلاقی دیگر تبلیغ می شود.

وی با اظهار برادری با خواننده مرتد و در تأیید و تبلیغ اثر مبتذلش می گوید : " خبر خوب این روزها انتشار آلبوم خواننده ی محبوب «شاهین نجـفی» است. باعث خوشحالی و مسرّت است که لطف برادر عزیزم شامل من هم شده و سه شعر از من را در این آلبوم قرار داده است. از دور، دست همه ی آنهایی را که با همکاری در به وجود آوردن این آلبوم، بهترین لحظات این روزهایم را ساختند می بوسم و می گویم: متشکرم! " وی با اظهار تاثر از عدم حضور شاهین نجفی در عکس های دسته جمعی شان در یکی از کافی شاپ های تهران آرزو می کند که روزی وی را در تهران در آغوش بکشد!

 

"موسوی" همچنین هر ساله در روز منحوس تولد خواننده مرتد شعری را برای او سروده و تقدیم به برادر عزیز مرتدش می‌کند! که همه گی برگرفته از اجراهای سخیف خواننده مرتد است .وی همچنین با بوسیدن دست طراح جلد اثر بی شرمانه خواننده هتاک به اعتقاد دینی ایرانیان که با اکانت گروهی " رضا احمدی پیج " فعالیت می کند از به روز بودن صفحات مستهجنش در فیس بوک اظهار خوشحالی و تشکر می کند!

فاطمه اختصاری نیز که خود را فعال حقوق زنان می نامد بهمراه مهدی موسوی اغلب نوشته های غیر اخلاقیشان مورد پسند و استقبال رادیو زمانه (وابسته به سازمان های جاسوسی غرب ) و دیگر سایت های ضد انقلاب است ، به طوریکه هر از گاهی با انتشار یک نمونه از کارهایشان به تبلیغ رسانه ای آثار این دو می پردازند.این شاعره مبتذل نویس شاهین نجفی را در حالی خواننده عزیزش خطاب می کند که ترانه این خواننده هتاک در کنار همجنسگرایان در وبلاگ و صفحه گوگل پلاسش تبلیغ می شود!

برخی از این اطلاعات در گذشته توسط این رسانه به مسئولان امر در حوزه های فرهنگی گوشزد شده بود و آنچه که جای سوال بسیار و پیگیری دارد در اختیار قرار دادن امکانات آموزشی شهر تهران برای چنین حلقه فتنه انگیزی است.

اطلاعات بعدی از حلقه داخلی حامیان خواننده موهن با ذکر دقیق مکان، زمان و نام کسانی که به وی مجوز فعالیت داده‌اند و اسامی عناصر همکار وی در هر مرکزی که با وی همکاری دارند قید خواهد شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    2 0
    خانه از پاي بست ويران است خواجه در فکر ايوان است ؟ وقتي مسئولين امر به جاي اينکه در فکر رفع گرفتاري معيشتي ملت باشند در فکر جدال باهم هستند بايد شغالها هم بيايند به جوانان ما خوراک ابتذال بدهند افسوس از آن همه ايثار و فداکاري و خوبيها که به دست خودمان داريم از بين مي بريم
  • احمدرضا IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
    1 0
    خوب چرا اين جونور ها رو شکار نميکنين و اونها رو حذف نميکنيد؟ خدا انها را بکشد که اينطور نسبت به منيت و شخصيت خودشون بي حرمتي ميکنند.