عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه وضعیت اتوبوسرانی مطلوب نیست،‌گفت: به دلیل اهمال در گذشته تعداد اتوبوس ها کم شده است.

کاهش اتوبوس های پایتخت به دلیل اهمال مدیران سابق شهری

به گزارش قدس آنلاین، سید جعفر تشکری هاشمی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از استماع گزارش شهردار تهران در صحن شورای شهر درباره تفاهم نامه‌های شهرداری اظهارداشت: در خصوص مسائل کلیدی شهر که سال‌ها روی زمین مانده بود، غفلت صورت گرفته بود و در مواردی این غفلت ها برنامه ریزی شده بود، اظهار کرد: ظرفیت های قانونی وجود داشت که استفاده نشد. امیدواریم با زحمات شهردار این وظایف قانونی انجام و تفاهم نامه ها به موضوعات عملیاتی و کابردی تبدیل شود.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت: البته این تفاهم نامه ها رافع مسئولیت های شهری نیست.شهردار تهران باید زیرمجموعه ها را در این زمینه مورد سوال قرار دهد.

وی همچنین تصریح کرد: وضعیت اتوبوسرانی ما مطلوب نیست و به دلیل اهمال در گذشته تعداد اتوبوس ها کم شده است. در این زمینه باید از زیر مجموعه سوال شود که چه اقداماتی را در این زمینه انجام داده اند.

تشکری هاشمی با بیان اینکه در برخی ایستگاه های مترو نیز مردم انتظار طولانی برای رفع خرابی ها دارند، یادآور شد: گفته شد 800 میلیارد تومان برای خرید و بازسازی قطعات مترو اختصاص داده شده که هنوز در اختیار شرکت مترو قرار نگرفته است و درخواست داریم که در این زمینه هرچه سریع‌تر اقدام شود.

وی با بیان اینکه در سیستم هوشمند مدیریت شهری شاهد هستیم که جی پی اس اتوبوس ها خاموش شده اند، خاطرنشان کرد: ضمن اینکه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و جای تقدیر دارد درخواست اهتمام ویژه تری در این زمینه داریم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.