دادستان بردسکن با اشاره به وضعیت مبهم ساخت جاده کمربندی بردسکن گفت: دادستانی با قوت این موضوع را دنبال می کند.

 ورود دادستانی به موضوع کمربندی ۱۵ ساله بردسکن

به گزارش قدس آنلاین، عباس درودی نیا دادستان بردسکن  با اشاره به وضعیت مبهم ساخت جاده کمربندی بردسکن گفت: با توجه به رصد میدانی دادستانی و مطالبات به حق کسبه و ساکنین خیابان فجر غربی و شرقی و بولوار ۱۳ آبان و قدس در خصوص تردد وسائط نقلیه سنگین که آرامش و امنیت جانی شهروندان را به مخاطره انداخته است موضوع در دستور کار مستمر دادستانی تا حل کامل این معظل قرار گرفته است.

وی افزود: در این خصوص نسبت به مسئولان متولی استان و شهرستان احضاریه تنظیم و جلسه ای در هفته آینده به موضوع رسیدگی خواهد شد.

درودی نیا خاطرنشان کرد: یقینا فرصت اتخاذ تصمیم توسط مسئولان مربوطه محدود است و در صورت مسامحه و تاخیر، مسئولیت هرگونه حادثه و اتفاقی مستقیما بر عهده مدیر اداره متولی خواهد بود. دادستانی به هیچ وجه پیگیری و حل موضوع را متوقف بر وقوع حادثه ای ناگوار نخواهد نمود و در صورت استمرارکوتاهی، پلیس راهور با صدور دستور ویژه دادستانی مکلف به ممانعت از تردد وسائط نقلیه سنگین از مسیر مربوطه خواهد بود.

گفتنی است کمربندی شهرستان بردسکن، یک پروژه با بیش از ۱۵ سال  قدمت است که همچنان در کش وقوس دستگاهای متولی مانده با توجه به زیرسازی حدود ۱ کیلومتر از این مسیر ۶ کیلومتر این کمربندی، کوتاهی دستگاه های متولی در مورد آن مشهود است.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.