بازیکن نساجی گفت: با فوتبال زیبایی که در طول فصل به نمایش گذاشتیم، کمترین حق ما کسب قهرمانی جام حذفی بود.

نساجی مزد زحماتش را گرفت/ آماده‌سازی ورزشگاه وطنی کمترین حق هواداران است

به گزارش قدس آنلاین، حسین زامهران در خصوص قهرمانی نساجی در جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار کرد: از ابتدای فصل با فوتبال مالکانه و زیبایی که ارائه می‌کردیم، مطمئن بودیم که به نتایج خوب دیر یا زود دست پیدا می‌کنیم. هرچند در لیگ شانس با ما یار نبود و توپ‌ها وارد دروازه رقبا نشد، اما در جام حذفی به کمترین حق خود دست یافتیم و بالاخره مزد تلاشمان را گرفتیم.

وی افزود: دلیل اصلی نتیجه نگرفتن نساجی در لیگ هم دور بودن از هواداران و جو ورزشگاه وطنی قائمشهر بود. در جام حذفی تیم‌های خوبی مثل استقلال و گل‌گهر را حذف کردیم و خدا مردم قائمشهر و بازیکنان نساجی را در فینال دوست داشت و قهرمان شدیم.

زامهران در خصوص حواشی رخ داده در ابتدای مسابقه تصریح کرد: ۲ بازی قبلی مقابل مس و استقلال را در ورزشگاه آزادی برگزار کردیم و هر بار به رختکن شماره ۲ رفته بودیم. به این رختکن عادت کرده بودیم و به همین دلیل تیم پشتیبانی و تدارکات نساجی باز هم به این رختکن رفت، اما وقتی پشتیبانی تیم آلومینیوم به محل رسید سوتفاهم ایجاد شد و تنش رخ داد.

بازیکن شاندیزی تیم نساجی گفت: اصلا موضوع خاص و از پیش تعیین شده‌ای نبود و صرفا یک سوتفاهم رخ داد. حتی در بازی با مس کرمان که در ورزشگاه آزادی میزبان بودیم ما به این رختکن رفته بودیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار است آسیایی شویم، کمترین حق نساجی و مردم خوب قائمشهر و مازندران فراهم شدن امکانات حداقلی مثل زمین چمن است. نساجی با مدیریت خوب حدادیان در چند سال اخیر اوج گرفته و امیدوارم در سالی که بیش از همیشه به مجوز حرفه‌ای نیاز داریم، مسئولان استانی و کشوری به این تیم و استان مازندران نگاه ویژه‌ای داشته‌باشند. تنها چیزی که حدادیان از مدیران ورزش ایران خواسته فراهم شدن امکاناتی مثل زمین است.

زامهران با اشاره به نقش هواداران در قهرمانی نساجی گفت: از روزی که هواداران دوباره در ورزشگاه کنار ما هستند، جان دوباره‌ای گرفته‌ایم و می‌بینید که نتایج به مراتب بهتر از قبل شده‌است. در کنار دانش ساکت الهامی، امیدوارم بتوانیم از یار دوازدهم که جانشان را هم برای نساجی می‌دهند همیشه استفاده کنیم و هواداران خوب نساجی را کنار خود داشته‌باشیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.