نظامیان رژیم صهیونی آخرین خبر از درگیری ها در مسجدالاقصی میان نیروهای اشغالگر قدس و نمازگزاران حاکی است تعداد مجروحان فلسطینی به ۴۲ نفر رسید. ستی صبح امروز جمعه «مسجدالاقصی» را به صورت وحشیانه مورد هجوم قرار دادند.

درگیری در مسجدالاقصی؛ تعداد مجروحان فلسطینی به ۴۲ رسید

به گزارش قدس آنلاین، تلویزیون العربی قطر دقایقی پیش گزارش کرد که تعداد مجروحان فلسطینی به عدد ۴۲ رسیده است.

این رسانه عربی این آمار را به نقل از هلال احمر فلسطین اعلام کرد.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح امروز - جمعه - با یورش به حیاط و صحن های مسجد الاقصی به جوانان فلسطینی حمله کردند و شماری از آنان را مجروح کردند.

برخی منابع خبر دادند که در درگیری های صبح امروز، نظامیان صهیونیست علاوه بر شلیک گلوله، گاز اشک آور نیز به سمت نمازگزاران فلسطینی پرتاب کرده اند.

بر اساس گزارش ها، نظامیان صهیونیست با بستن مسیرها، از انتقال زخمی ها با آمبولانس به مراکز درمانی جلوگیری کردند.

شبکه الجزیره هم از وقوع درگیری در حیاط مسجد الاقصی بین فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر اسرائیلی خبر داد و اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی به سوی جوانان فلسطینی در صحن مسجد الاقصی گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی شلیک کردند.

چهارشنبه گذشته نظامیان رژیم صهیونیستی با افزایش تدابیر امنیتی، تقویت نیرو و تجهیزات خود، حدود ۳۰۰۰ نیروی جدید را در مجاورت مسجد الاقصی و شهر قدیمی بیت المقدس اشغالی مستقر کردند.

با وجود این محدودیت ها، اداره اوقاف اسلامی شامگاه پنجشنبه اعلام کرد که تعداد نمازگزارانی که در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان به صحن های الاقصی آمدند به ۲۵۰ هزار نفر رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.