مرجع تقلید گفت: روز قدس، روز بسیار مبارکی است، روز عظمت مسلمین جهان و روز وحدت دلها است.

روز قدس، روز عظمت مسلمین جهان و وحدت دل‌ها است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس عنوان کرد: روز قدس، روز بسیار مبارکی است، روز عظمت مسلمین جهان و روز وحدت دلها است.

وی بابیان اینکه ابتکار امام خمینی (ره) بسیار مهم بود که روز قدس را حلقه اتصال مسلمین جهان قرار دادند، افزود: راهپیمایی زحمت زیادی ندارد، اما برکاتش خیلی زیاد است، دشمنان وقتی می‌بینند شیعه، سنی، طرفداران راست و چپ و همه این‌ها بدون استثنا در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند به وحشت می‌افتند و می‌فهمند که نمی‌توانند در مسائل اساسی میان مسلمین جدایی بیفکنند.

وی گفت: معتقدم که همه به عنوان یک عبادت در آخرین روزهای ماه رمضان برای تکمیل عبادت در این برنامه شرکت کنند و شعارهای کوبنده در مقابل دشمن دهند و به دنیا بگویند که مسلمانان در برابر دشمنان متحد هستند و در مسائل اساسی دست به دست هم می‌دهند.

آیت‌الله مکارم شیرازی اظهار کرد: من برای تمام کسانی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند دعا می‌کنم، چون می‌دانم نوعی جهاد است، اگر چه ظاهرش ساده است ولی باطنی عمیق دارد دعا می‌کنم همیشه سالم باشند و در این برنامه شرکت کنند و وحدت اسلامی که پشت دشمن را به لرزه در می‌آورد را به دنیا نشان دهند.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.