۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 798103

فیلتر کارتریج صنعتی ، یکی از قطعات در سیستم فیلتراسیون است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

تولید کننده فیلتر کارتریج صنعتی

تولید کننده‌های داخلی زیادی این فیلتر را به دلیل کاربرد زیاد و اهمیتی که در سیستم‌های صنعتی دارد، تولید می‌کنند. فیلتر کارتریج صنعتی، ویژگی‌های مختلفی دارد که آن را برای استفاده در صنایع مناسب می‌کند.

فیلتر کارتریج صنعتی ، انواع متنوعی نیز دارد و بنا به محیط مورد استفاده، باید از انواع مختلف این فیلتر استفاده کرد. در ایران، کارخانه‌های بسیاری هستند که اقدام به تولید انواع فیلتر کارتریج صنعتی با کاربردهای متنوع می‌کنند. در این گزارش،‌ در کنار معرفی این فیلتر، یکی از برترین تولید کننده‌های این نوع فیلتر را نیز به شما معرفی می‌کنیم.

فیلتر کارتریج و انواع آن در کارخانه پالایه سازان

فیلتر کارتریج صنعتی در صنایع مختلف و در سیستم فیلتراسیون لوله‌ای، برای از بین بردن ذرات معلق در مایعات و سیال استفاده می‌شود. مایعات مختلف مانند آب، از این فیلتر عبور کرده و ذرات زیر اومیکرون به وسیله فیلتر کارتریج از بین می‌روند.

وظیفه این فیلتر در لوله‌های فیلتراسیون، به دام انداختن ذرات و یا حلال‌هایی است که درون مایعات وجود دارند. یکی از قابلیت‌های این فیلترها، به دام انداختن این ذرات است. ساختار این فیلترها، به دو نوع طبقه‌بندی می‌شود: فیلترهای عمقی و فیلترهای سطحی.

فیلتر کارتریج  پالایه سازان

فیلترهای کارتریج عمقی، بیشتر برای به دام انداختن ذرات و آلایندگی‌های دروت مایعات کاربرد دارند. فیلتر کارتریج عمقی، ذرات را بدون در نظر گرفتن اندازه‌ای که دارند، به دام می‌اندازد و به واسطه لایه ضخیمی که روی آن قرار گرفته، اجازه عبور به هیچ ماده‌ای را نمی‌دهد. فیلترهای کارتریج از نوع سطحی نیز در کاهش فشار سیال نقشی اساسی دارند. با این کار، ذرات درشت نمی‌توانند وارد فیلتر شوند.

این فیلترها نیز مانند فیلترهای دیگر، باید به موقع تمیز و تعویض شوند. فیلترهای کارتریج، دارای منافذی هستند که تنها اجازه عبور مایعات و سیالات را می‌دهند؛ از این رو وقتی این منافذ بزرگتر شوند، کارایی این فیلترها نیز از دست می‌رود و باید نسبت به تعویض به موقع آن‌ها اقدام کرد. فیلترهایی که از مراکز معتبر خریداری شوند، طول عمر و کارایی بهتری خواهند داشت. در کارخانه پالایه سازان این فیلترها با کیفیت مطلوب و کارایی بالا تولید می‌شوند.

این فیلترها، بر اساس نوع موادی که فیلتر می‌کنند و اندازه این مواد، به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. از همین رو، هنگام خرید باید به نوع فیلتر خریداری شده و کارایی‌ آن در برابر مواد و آلاینده‌های موجود در مایعات محیط مورد استفاده دقت کنید.

انواع فیلترهای کارتریج که در صنایع مختلف کاربرد دارند عبارت‌اند از: فیلتر نخ تابیده، فیلتر باند زرین، فیلتر پلیسه دار، فیلتر تافته فلزی، فیلتر شعاعی و فیلتر کربن فعال.

کارخانه پالایه سازان ، یکی از کارخانه‌های فعال و معتبر در کشور است که اقدام به تولید این نوع فیلترها می‌کند. در کارخانه پالایه سازان، انواع فیلترهیا کارتریج صنعتی تولید و روانه بازار می‌شود.

ویژگی‌ها و کاربردهای فیلتر کارتریج صنعتی کارخانه پالایه سازان

فیلتر کارتریج صنعتی، با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد،‌ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردها و ویژگی‌های این فیلترها، پیش تصفیه و فیلتر کردن آب ورودی است. در سیستم‌های فیلتراسیون مختلف صنعتی مانند صنایع غذایی، دارویی و در استخرها، از این فیلتر استفاده می‌شود.

همچنین در پالایشگاه‌ها نیز از این نوع فیلترها استفاده می‌شود. ترکیب مایعات و شفاف سازی آن‌ها و فیلتراسیون شیمیایی در آبکاری، از دیگر ویژگی‌ها و کاربردهای فیلتر کارتریج صنعتی است.

در ابزارهای صنعتی که برای ادامه فعالیت و روان شدن نیاز به روغن کاری دارند، از فیلتر صنعتی کارتریج استفاده می‌کنند؛ زیرا ممکن است روغن مورد استفاده در روغن کاری آغشته به گرد و غبار باشد و کارکرد دستگاه را با اختلال مواجه کند.

از فیلتر کارتریج صنعتی پالایه سازان ، در سیستم‌های اسمز معکوس برای پیش تصفیه استفاده می‌کنند. از دیگر کاربردهای فیلترهای کارتریج در صنایع، در صنعت الکل سازی، مواد شیمیایی، در صنایع تولید مواد بهداشتی و آرایشی، هوای فشرده، تغذیه آب بولیرها و دیگر موارد می‌توان یاد کرد.

کاربرد فیلتر کارتریج صنعتی  پالایه سازان

این فیلترها، با انواعی که در نوع ساخت دارند، در این صنایع به صورت جداگانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. از همین رو، کارخانه پالایه سازان ، با تولید انواع مختلف آن، یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان این محصول در کشور محسوب می‌شود.

فیلتر کارتریج صنعتی کارخانه پالایه سازان

فیلترهای کارتریج صنعتی، در صنایع بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و کاربردهای زیادی نیز دارند. همچنین، انواع مختلفی از این نوع فیلتر توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شود که هرکدام در محیط و با آلایندگی مشخصی کارکرد دارند؛ از این رو هنگام خرید باید به نوع استفاده و محیط موردنظر دقت کنید.

در هنگام خرید فیلتر ، باید به نوع برند آن نیز توجه کافی داشته باشید. در ایران، کارخانه پالایه سازان جزء بهترین تولیدکنندگان انواع مختلف فیلترهای صنعتی و خانگی است که در سال‌های اخیر موارد استفاده از آن‌ها زیاد شده است. فیلترهای صنعتی کارتریج، با کاربرد زیادی که در صنایع گوناگون دارند، در کارخان پالایه سازان در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شوند. از جمله تولیدات کارخانه پالایه سازان در زمینه فیلترهای کارتریج، فیلتر کارتریج کربنی است که در صنعت کاربرد زیادی دارد.

همچنین، در این کارخانه انواع دستگاه‌های تصفیه آب نیز برای محیط‌های صنعتی و خانگی تولید و روانه بازار می‌شود. با وجود آلودگی‌های محیطی فراوانی که در شهرهای بزرگ و صنایع وجود دارد، استفاده از این دستگاه‌ها، بسیار ضروری است. مخصوصا فیلتر کارتریج صنعتی که روند فیلتراسیون را بهتر کرده و موجب می‌شود که ابزارآلات در صنایع دیرتر فرسوده شوند.

برای خرید و سفارش محصولات و همچنین مشاهده کاتالوگ انواع فیلترها و دستگاه‌های تصفیه آب، می‌توانید از سایت پالایه سازان اقدام به بررسی و خرید کرده و اطلاعات موردنظر در رابطه با آن‌ها را مشاهده کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.