نماینده مردم پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم باید تعداد طرح‌ها را کاهش دهد و طرح‌هایی را در صحن بررسی کند که برای معیشت مردم کارساز باشد.

لزوم کاهش تعدد طرح‌ها در مجلس/ معیشت مردم در اولویت باشد

به گزارش قدس آنلاین، کمال حسین‌پور، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی در رابطه با نقاط ضعف و قوت مجلس یازدهم و بررسی عملکرد دو ساله نمایندگان در اخذ تصمیمات برجسته، اظهار کرد: مجلس یازدهم که به تعبیر مقام معظم رهبری مجلس انقلابی نامیده شده است از بدو شروع کار با توجه به شیوع کرونا، تحریم‌های سنگین و همچنین تغییر دولت در شرایط سختی قرار داشت؛ اما باوجود اینها تصمیمات و مصوبات قابل توجهی را در کارنامه خود دارد. 

وی تصریح کرد: جهش تولید مسکن، اخذ مالیات از خانه‌های خالی، تبصره‌های مثبت و متعدد در بودجه‌بندی سال ۱۴۰۱ از جمله تصمیمات برجسته و مثبت نمایندگان است. علاوه بر همه اینها، این مجلس در همه تصمیمات خود پای انقلاب و نظام مانده است. 

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس تاکید کرد: اتحاد و همدلی یکی از نکات بارز مجلس یازدهم به شمار می‌رود و نمایندگان خدمت به نظام را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند. اگر به نکته‌ای برای اصلاح بخواهم اشاره کنم باید بگویم مجلس یازدهم باید تعداد طرح‌ها را کاهش دهد، اولویت بندی داشته باشد و طرح‌هایی را در صحن بررسی کند که برای معیشت مردم کارساز باشد. 

حسین‌پور خاطرنشان کرد: اولویت ما امروز رسیدگی به حوزه اقتصاد است؛ باید در بررسی طرح‌ها به این بپردازیم که برای حل مشکلات اقتصادی چه کنیم و در صادرات و واردات چه سیاستی برای اصلاحات لازم اتخاذ کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.