۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 803129

کاروان دو امدادی جاده ولایت که هر سال مسیر بیش از ۲هزارکیلومتری حرکت امام رضا (ع) در ایران از شلمچه تا مشهد مقدس را طی می‌کند، امروز وارد مشهد شد.

 مشهد میزبان کاروان جاده ولایت شد

به گزارش قدس آنلاین، کاروان فرهنگی و ورزشی جاده ولایت امروز با استقبال استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان استان وارد مشهد شد.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: امیدواریم ما هم در ثواب عمل این کاروان که برای یازدهمین سال از شلمچه تا مشهد آمده اند شریک باشیم.

 نظری تصریح کرد: آرزو می‌کنیم زحمات این افراد مورد قبول خدای متعال و امام هشتم (ع) قرار گیرد و از همه کسانی که برای اجرای این برنامه فرهنگی و ورزشی تلاش می‌کنند قدردانی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: ۱۸ نفر از استان‌های مختلف در این کاروان حضور دارند که مسیر ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتری را با دو امدادی طی کردند.

علی اکبر هاشمی جواهری افزود: این افراد حرکت خود را از اوایل خرداد ماه از شلمچه آغاز کرده اند و با طی کردن مسیر آبادان، اهواز، شلمچه، بهبهان، کهگیلویه و بویراحمد، اقلید فارس، یزد و نیشابور در سالروز تولد امام رضا (ع) وارد مشهد شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.