۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: 803339

دوره «مترجمی زبان قرآن» آموزش گام به گام ترجمه کل قرآن کریم است که در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته طی یکسال و نیم و در ۶ ترم آموزشی بصورت دو جلسه در هفته برگزار می شود.

دوره «مترجمی زبان قرآن» برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، پیرو مصوبه مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن‌کریم، ثبت نام دوره «مترجمی زبان قرآن» در مؤسسه رسول عصر ثقلین آغاز شد.

فعالیت‌های مؤسسه به گونه‌ای طراحی شده که افراد در سنین مختلف می‌توانند به صورت حضوری، غیرحضوری و تلفنی یا از طریق فضای مجازی، در این دوره شرکت کنند.

دوره «مترجمی زبان قرآن» آموزش گام به گام ترجمه کل قرآن کریم است که در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته طی یکسال و نیم و در ۶ ترم آموزشی بصورت دو جلسه در هفته برگزار می‌شود.

موارد آموزشی شامل: فن ترجمه، آموزش قواعد صرف و نحو، ترجمه لغات پرکاربرد و ترجمه کل قرآن کریم می‌باشد.

در این دوره‌ی تخصصی علاوه بر آموزش‌های اساتید، از کتاب آموزشی گامی به سوی کلام وحی و کتاب ترجمه و شرح واژگان نیز استفاده می‌گردد و برنامه جامع تحصیلی در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد..

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند سوالات خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۲۸۷۳۳۸۶۳ ارسال و یا در کانال پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/amuzeshe_quran مراجعه کنند؛ همچنین جهت ثبت‌نام می‌توانند تا ۳۱ خرداد عدد ۳ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ پیامک کنند، یا با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.