مدیران استقلال که در سناریوی استخدام نکونام ناکام ماندند برای کنترل اوضاع تلاش کردند خبری به بیرون درز پیدا نکند و همه چیز در سکوت خبری پیش برود، اما با این حال گمانه‌زنی‌ها حکایت از این داشت که باوجود مذاکره مدیران این مجموعه با برخی گزینه‌های داخلی، هیئت مدیره استقلال به این جمع بندی دست پیدا کرده که سرمربی بعدی خارجی باشد.

«آلکس نوری» روی نیمکت آبی؟

در این میان طبیعی بود که نام مربیان بیکار خانه نشین برای مربیگری استقلال از سوی هواداران قطار شود، اما هیچ یک از این نام‌ها به عنوان گزینه قطعی از سوی استقلال تأیید نشد تا مشخص شود همه اخبار مربوط به این اسامی و شانس آن‌ها یک گمانه زنی معمولی است، البته در این بین برخی رسانه‌های  رسمی از «مورایس» دستیار سابق مورینیو به عنوان گزینه اصلی مربیگری استقلال نام بردند ولی همان طور که انتظار می رفت هیچ کسی این خبر را تأیید نکرد.
با وجود این، هواداران استقلال که بیم این را داشتند که گزینه ای دم‌دستی مسئولیت هدایت این تیم را برعهده گیرد، با مانور گسترده روی نام مورایس مدعی شدند او سرمربی استقلال خواهد شد اما یک مقام آگاه در باشگاه استقلال پرده از واقعیتی پنهان برداشت و عنوان کرد مورایس اصلاً گزینه باشگاه نیست بلکه برخی دلال ها به دنبال تحمیل این مربی به استقلال هستند. با تکذیب این خبر دوباره حواس‌ها به سمت سؤال کلیدی و تکراری ۱۰ روز گذشته معطوف شد که سرانجام جانشین مجیدی چه کسی خواهد بود؟
در این بین برخی منابع خبری نزدیک به باشگاه از افزایش شانس آلکس نوری، مربی ایرانی آلمانی سابق هرتابرلین خبر دادند و مدعی شدند شانس نوری نسبت به سایر گزینه ها برای پذیرفتن مسئولیت فنی استقلال بسیار زیاد است، با طرح این موضوع موافقان و مخالفان در فضای مجازی شروع به تحلیل این اتفاق کردند اما از آنجا که این خبر نظیر ماجرای حضور مورایس در استقلال از سوی منابع خبری داخل باشگاه تکذیب نشد؛ اعتماد به این خبر دو چندان شد و همه منتظر مصطفی آجورلو بودند تا به صورت رسمی از این ماجرا رونمایی کند، البته در این بین برخی منابع خبری دیگر از حضور چند مربی ایتالیایی دیگر در فهرست گزینه های استقلال خبر دادند  و مدعی شدند اگر این مربی به هر دلیلی نتواند با استقلال وارد همکاری شود، یکی دیگر از گزینه های موجود در لیست به عنوان سرمربی انتخاب خواهد شد.
اما یک اتفاق جالب دیگر نیز در این بین رخ داد، گابریل پین دستیار ایتالیایی مجیدی که زمزمه‌هایی مبنی بر ادامه همکاری اش در استقلال وجود داشت، عنوان کرد تنها در صورت معرفی به عنوان سرمربی در استقلال خواهد ماند، در غیر این صورت از استقلال جدا خواهد شد.
گویا پین در راستای پرداخت نشدن پاداش قهرمانی‌اش از مسئولان باشگاه دلخور است و عنوان کرده اگر فرد دیگری به عنوان سرمربی انتخاب شود، حاضر به همکاری با استقلال نیست.
با این تفاسیر باید دید آیا طی امروز و فردا مصطفی آجورلو تصمیم نهایی خود را برای آغاز همکاری با آلکس نوری خواهد گرفت یا اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد؟

خبرنگار: سینا حسینی 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.