در فصل بدون پدیده‌ای که گذشت، شاه‌ماهی‌های زیادی در فصل نقل‌وانتقالات وجود ندارند.

«اگه می‌تونی منو بگیر»

به گزارش قدس آنلاین، در فصل بدون پدیده‌ای که گذشت، شاه‌ماهی‌های زیادی در فصل نقل‌وانتقالات وجود ندارند.

از معدود بازیکنانی که این روزها مشتریان زیادی دارد و تیم‌های مدعی به دنبال راهی برای جذب او هستند، سعید صادقی است. هافبک ۲۸ ساله گل‌گهر سیرجان که با تأثیرگذاری روی ۲۰ گل زده تیمش مؤثرترین بازیکن لیگ لقب گرفت.

در قحطی مهاجم خوب در لیگ برتر صادقی هم گلزن خوبی بود و هم گل‌ساز خوبی و هر مربی‌ آرزوی داشتن چنین بازیکنی را دارد. البته جام‌جهانی پیش رو و علاقه این بازیکن نه‌چندان جوان برای تجربه این تورنمنت جذاب باعث شده تا او در انتخاب تیم فصل آینده‌اش وسواس زیادی داشته باشد و هر روز در مورد تیم بعدی‌اش اخبار متناقضی شنیده شود.

از پرسپولیس و استقلال به عنوان مقاصد بعدی وی نام برده می‌شود. او در مشهد و تیم شهرخودرو شاگرد یحیی بوده و همین آشنایی احتمالاً برگ برنده پرسپولیس در شکار این شاه ماهی خواهد بود. در همین راستا حتی گفته می‌شود تصمیم پهلوان به جدایی از سرخ‌ها دقیقاً به همین خرید مربوط می‌شود؛ چراکه پهلوان نیک می‌داند با ورود صادقی و حضور وحید امیری و ترابی او احتمالاً جایی در ترکیب ثابت نخواهد داشت و حالا که با پیشنهاد خوب سپاهان روبه‌رو شده تصمیم به جدایی گرفته است.

با این حال عده ای هم معتقدند صادقی منتظر تعیین سرمربی استقلال است تا با توجه به تفکرات وی بتواند در مورد رفتن به استقلال تصمیم بگیرد. البته سرمربی فصل آینده صادقی باید امیدوار باشد این بازیکن به سرنوشت بعضی از بازیکنانی که در فصل نقل‌وانتقالات بسیار مورد توجه بودند و در فصل بعد نتوانستند انتظارات را برآورده کنند، دچار نشود. لیگ برتر ایران هر سال بازیکنی را دارد که از سرخابی‌های پایتخت و رقیبانشان پیشنهاد دارد و سر خواستنشان دعواست.

خبرنگار: حمیدرضا عرب

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.