اهالی برخی روستاهای شهرستان محروم و مرزی صالح‌آباد می‌گویند: مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و خرابی گیرنده‌های تلویزیونی به‌شدت آن‌ها را کلافه کرده است!

مشکل آنتن‌دهی در چند روستای صالح‌آباد

این در حالی است که در عصر ارتباطات به سر می‌بریم و زیبنده نیست برای شهرستانی که مردم آن از ضعیف‌ترین اسباب ارتباطات محروم باشند.
یکی از اهالی روستای حاجی‌آباد (صالح‌آباد) می‌افزاید: این روستا نه تنها مشکل اینترنت دارد، بلکه مدت‌هاست در طول سال خانواده‌های ما از داشتن یک شبکه تلویزیون محروم‌اند. چرا مسئولان فکری به حال مردم نمی‌کنند، چرا کسی پیگیر نیست؟! 
یکی از اهالی روستای خرم‌آبادعلیا هم می‌گوید: این روستای پرجمعیت با۴۰۰خانوار متأسفانه از نعمت آنتن‌دهی تلفن‌های همراه و اینترنت برخوردار نیست و حدود ۷۰درصد روستا از آنتن‌دهی تلفن همراه محروم است و ۳۰درصد آن هم از سایت شهیدحسینی آنتن می‌گیرد که سالی سه ماه بیشتر وصل نیست و همیشه مردم با مشکل آنتن تلفن‌همراه و تلویزیون در این روستا درگیرند. از فرماندار و بخشداران می‌خواهیم با توجه به نیاز ضروری به تلفن‌همراه و اینترنت که تمام کارهای قضایی، بانکی و...الکترونیکی شده و از طریق آن اطلاع‌رسانی انجام می‌شود این مشکل هرچه سریع‌تر رفع شود.
معاون سیاسی فرماندار صالح‌آباد درخصوص مشکل آنتن‌دهی تلفن‌همراه و خرابی گیرنده‌های تلویزیونی می‌گوید: در هفته گذشته به منظور حل مشکل برق سایت شهیدحسینی که در سال‌های گذشته همواره سبب نارضایتی مردم شهرستان شده به دستور فرماندار کار کارشناسی لازم انجام شده است. 
مرتضی یوسفی می‌افزاید: مردم دیگر نگران نباشند، با حضور پیمانکار متخصص و بازدید وی، هزینه‌ای معادل ۸میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان برآورد شد که خوشبختانه با حضور فرماندار و دستگاه‌های متولی در استان و شهرستان، موضوع بررسی و برای حل ریشه‌ای و اساسی مشکل اقدام‌های لازم و مقتضی به‌کار بسته شده است و در آینده نزدیک این مشکل مرتفع خواهد شد.

خبرنگار:  ابوالحسن صاحبی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.