معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اعزام کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر این استان برای ارائه خدمات در مناطق محروم از ارائه خدمات رایگان به بیش از ۵۰۰ نفر از اهالی شهر قورچی باشی شهرستان خمین خبر داد.

ارائه خدمات رایگان سلامت در مناطق محروم استان مرکزی

به گزارش قدس انلاین، طهماسبی آشتیانی افزود: هدف از اجرای طرح کاروان سلامت و اعزام پزشک به مناطق محروم ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستاها، کمک به بهبود سطح سلامت و تغذیه مردم با حفظ کرامت انسانی و گسترش حس همنوعی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری میان هموطنان است.
وی  افزود: ویزیت بیماران، خدمات مامایی و پرستاری، تحویل ۲۰۰ میلیون ریال داروی رایگان به اهالی روستا، تست فشار و  قند خون، از مهمترین خدمات ارائه شده توسط کاروان سلامت اعزام شده به قورچی‌باشی بود.
طهماسبی ادامه داد:  اعزام کاروان‌های سلامت داوطلبان جمعیت هلال احمر و ارائه خدمات عام المنفعه و بشردوستانه با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی، درمانی و آموزشی به مناطق دورافتاده و صعب العبور در سراسر شعب استان در طول سال انجام  می‌شود.
معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم از جمله طرح‌های موفق در زمینه ارائه خدمات رایگان پزشکی، آموزش روستاییان در زمینه‌های مختلف است و در تلاش هستیم تا این طرح در روستاها و دیگر مناطق دور افتاده کم برخودار سایر شهرستانهای استان نیز اجرا شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.