کارکنان فرودگاه پاریس برای بیان اعتراض نسبت به دستمزدهای پایین خود دست به اعتصاب خواهند زد.

کارکنان فرودگاه پاریس از ۸ تا ۱۰ ژوئیه اعتصاب می کنند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از رویترز، همزمان با آغاز سفرهای تابستانی، کارگران معترض فرودگاه پاریس برای درخواست مطالبات دستمزدی خود قرار است دست به اعتصاب بزنند.

کارگران فرودگاه پاریس که نسبت به وضعیت حقوقی خود معترض هستند، امروز شنبه اعلام کردند از ۸ تا ۱۰ ژوئیه در یکی از مراکز پایتخت فرانسه دست به اعتصاب خواهند زد تا بار دیگر نارضایتی خود را نسبت به وضعیت دستمزد خود بیان کنند.

پیش از این بخشی از کارکنان فرودگاه شاردوگل پاریس به منظور مطالبه افزایش دستمزد همزمان با بالا رفتن نرخ تورم، دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب کارکنان فرودگاه شاردوگل از روز پنج شنبه آغاز شده و قرار است تا روز یکشنبه ادامه داشته باشد.

هر چند مقامات فرانسوی امیدوارند در اثر این اعتصاب‌ها اختلال کمتری در روند کار فرودگاه ایجاد شود، اما با توجه به موج سفرهای تابستانی ادامه این اعتصاب مشکلاتی را در جابجایی مسافران ایجاد خواهد کرد.

یک منبع آگاه در فرودگاه شاردوگل به رویترز اعلام کرد: مقامات فرودگاهی به کارکنان معترض پیشنهاد کردند در صورت موافقت با پایان اعتصاب خود تا روز جمعه، ۴ درصد افزایش حقوق به آنها تعلق بگیرد اما کارکنان فرودگاهی این پیشنهاد را رد کردند.

این منبع آگاه می‌گوید اکثر کارکنان فرودگاه پاریس تصورمی کنند که این پیشنهاد به قدر کافی برای پاسخگویی به مطالبات آنها خوب نیست. آنها به مدیریت اعتماد ندارند و باج خواهی در خصوص افزایش حقوق خود را نمی‌پذیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.