مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد از افزایش ۱۵۶ درصدی بیماران بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی خبر داد.

 افزایش ۱۵۶ درصدی تعداد بیماران کرونایی در استان خراسان رضوی

به  گزارش قدس آنلاین و به نقل از وب دا، مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به افزایش ۱۵۶ درصدی بیماران بستری مبتلا و یا مشکوک به کرونا در استان خراسان رضوی از تمامی گروه های هدف بالای ۱۸ سال که شش ماه از زمان واکسیناسیون آنها گذشته است خواست نسبت به دریافت دز یادآور اقدام کنند.

محمد پهلوان کاشی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۴۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی بستری هستند که از این تعداد ۲۱۴ بیمار در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند که نسبت به ده روز اخیر افزایش قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه طی یک روز گذشته ۱۲۶ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری شدند که از این تعداد ۱۱۳ نفر متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است خاطر نشان کرد: تعداد بستری روزانه بیماران نیز طی ده روز اخیر افزایشی ۳ برابری داشته است.

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش های مراقبت ویژه استان را ۴۴ نفر و سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد را در این حوزه ۳۸ نفر عنوان کرد.

پهلوان کاشی با بیان اینکه طی یک روز گذشته ۷۴۹ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به صورت سرپایی به مراکز جامع سلامت منتخب و اورژانس بیمارستان مراجعه کردند اظهار کرد: تمامی سطوح بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به بیماران در آمادگی کامل هستند و عموم مردم در صورت بروز علائم به نزدیکترین مرکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: دریافت واکسن، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و اجتناب از حضور در دورهمی ها بهترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا محسوب می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.