معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح «امام رئوف» بین سادات محروم ساکن مناطق حاشیه شهر مشهد در ایام دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: این طرح با هدف کمک به خانواده‌های آسیب‌پذیر در نقاط محروم شهر انجام شده است.

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین سادات محروم حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، جعفر رئیسیان‌زاده  با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی با حضور خادمان بارگاه نورانی امام رضا(ع) در محلات کم‌برخوردار مشهد توزیع شده است، ارزش هر بسته را ۲ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این بسته‌ها شامل، یک کیسه برنج ، دو کیلو گوشت، رب، چای روغن، حبوبات، شکلات، شیرینی، میوه، هدایایی ویژه کودکان و... می‌شود.
وی ادامه داد: ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از هزینه‌ این بسته‌ها از طریق مشارکت های مردمی و ۵ میلیارد تومان نیز از اعتبارات آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.
رئیسیان‌زاده تصریح کرد: سال گذشته نیز همزمان با ایام دهه امامت و ولایت بسته‌های معیشتی بین محرومان مناطق حاشیه شهر مشهد توزیع شد، اما امسال این بسته‌ها از غنا و تعداد بیشتری برخودار است.

توزیع 2 هزار بسته معیشی بین سادات محروم حاشیه شهر مشهد

اهداء ۱۱۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان
وی اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه و کمک جهیزیه به زوج‌های جوان احسان پذیر مشهدی را از دیگر برنامه‌های معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی در ایام دهه امات و ولایت ذکر کرد و گفت: طرح اهدای جهیزیه همزمان با عید غدیر طی مراسم باشکوهی با حضور زوج‌های جوان مشهدی برگزار و در پایان حواله دریافت لوازم جهیزیه به این زوج‌ها اهدا می‌شود.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: از ابتدای سال به مناسبت‌های مختلف همچون ماه مبارک رمضان، دهه کرامت و دهه ولایت و امامت با برنامه‌ریزی و اخذ مشارکت‌های مجموعه مردمی نسبت به توسعه خدمات در این حوزه اقدام کرده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان نیز ۲۵ هزار بسته معیشتی بین محرومان شهر مشهد توزیع و در دهه کرامت این فرایند با ۵ هزار بسته تامین شد.

انتهای پیام

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.