قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی که به منظور شرکت در جشنواره غدیریه نجف اشرف و همایش اعتاب مقدسه، به عراق سفر کرده است، با آیت‌الله سیدمجتبی حسینی، نماینده مقام معظم رهبری در این کشور دیدار و گفتگو کرد.

دیدار قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از  آستان‌نیوز، دکتر مالک رحمتی در این دیدار با اشاره به همکاری‌های مشترک اعتاب مقدسه گفت: تلاش می‌کنیم با همدلی و هم‌افزایی اعتاب مقدسه ایران و عراق، اتخاذ اهداف مشترک و ارتقای خدمات زائر محور، خدمات ماندگاری به زائران محترم دو کشور ارائه کنیم.
تقویت وحدت اعتاب مقدسه
وی با بیان اینکه رویکرد ما تقویت وحدت بین اعتاب و ارائه خدمات مناسب در همه اماکن زیارتی است، گفت: با تدبیر تولیت‌ آستان قدس رضوی، در ایام دهه کرامت امسال میزبان مسئولان اعتاب مقدسه جهان اسلام  در مشهد مقدس بودیم که تجلی‌بخش وحدت اعتاب بود. 
رحمتی افزود: با همین نگاه و رویکرد، ما آماده‌ایم هرگونه همکاری در راستای تحکیم و حفظ این وحدت را برای ارائه خدمات بهتر به زائران و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام انجام دهیم و هم‌افزایی اعتاب مقدسه را تقویت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی در حوزه گردشگری سلامت، از جمله خدمات مورد توجه و دارای اولویت آستان قدس رضوی در این حوزه است که تمام تلاش خود را برای ارتقای کمی و کیفی آن به کار گرفته‌ایم.
در ادامه، آیت‌الله حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق از اقدامات وحدت‌بخش آغاز شده بین اعتاب مقدسه، با محوریت آستان قدس رضوی تقدیر کرد و خدمات ویژه این آستان مقدس به‌ویژه در حوزه میزبانی از زائران غیرایرانی را ارزشمند دانست.
در این دیدار، مصطفی فیضی، مدیر عالی حرم مطهر رضوی که قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی را در این سفر همراهی کرده است نیز، گزارشی از اقدامات آستان قدس رضوی در راستای تسهیل زیارت و خدمات ویژه زائران غیر ایرانی ارائه کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.