حامیان جریان صدر صبح امروز ضمن ورود مجدد به «منطقه سبز» بغداد، خواستار عدم برگزاری جلسه پارلمان عراق برای انتخاب نخست وزیر و رئیس جمهور شدند.

حامیان جریان «صدر» بار دیگر وارد «منطقه سبز» بغداد شدند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از الجزیره، شمار زیادی از حامیان جریان صدر صبح امروز شنبه حامیان با تجمع در میدان التحریر در مرکز بغداد خواستار عدم برگزاری جلسه پارلمان عراق برای انتخاب نخست وزیر و رئیس جمهور شدند. تظاهرات کنندگان لحظاتی بعد، با عبور از میدان التحریر وارد منطقه سبز بغداد شدند.

تظاهرات کنندگان در اعتراض به سخنرانی اخیر عمار حکیم رهبر جریان حکمت عراق در ارتباط با اعتراضات جریان صدر، دفاتر وابسته به این حزب عراقی در بغداد را مسدود کردند.

حامیان جریان صدر این اعتراضات را در آستانه برگزاری نشست پارلمان عراق برای انتخاب نخست وزیر و رئیس جمهور آینده برگزار کردند.

این در حالی است که منابع عراقی در گفتگو با الجزیره اعلام کردند که نشست پارلمان عراق برای انتخاب نخست وزیر و رئیس جمهور امروز شنبه برگزار نمی‌شود و موعد مشخصی برای برگزاری آن وجود ندارد.

حامیان جریان صدر در سالهای اخیر در اعتراض به وضعیت سیاسی این کشور تظاهرات متعددی را انجام داده و در برخی موارد نیز وارد صحن پارلمان شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.